مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه گفت: بیداری اسلامی و اتفاقات پیرامون آن نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام (ره) است.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۹۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز رزمایش گردان کوثر خواهران همزمان با دهه مبارک فجر با شعار انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار و بیداری اسلامی همراه با آموزش‌های امدادی و برگزاری نهضت روشنگری برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی عمرانی در جمع شرکت کنندگان در این رزمایش، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به تدبیر مقام معظم رهبری در سایه امنیت و اقتدار است، تفکر دوستی و مذاکره با آمریکا و متعهدان آن تفکری بس ناصحیح و خطرناک است.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب در طی 40دهه اخیر، گفت: انقلاب اسلامی با اهداف بلند الهی مانند مبارزه با نظام استکبار و سلطه شروع شد و با ورود امام راحل(ره) قدرت های شرق و غرب به چالش کشیده شدند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: یکی از اهداف بلند و مهم انقلاب اسلامی ایران و امام راحل، بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی بود.

عمرانی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی در منطقه، عنوان کرد: آمریکا با آگاهی از اهداف و نتایج  این انقلاب سعی بر چالش کشیدن و ضعیف نشاندن آن را در جهان داشت که همواره با تدابیر هوشمندانه و ویژه مقام معظم رهبری با شکست مواجه شده است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه در پایان صحبت‌های خود افزود :علت کینه‌توزی و دشمنی آمریکا با کشور ما، هویت انقلاب اسلامی،استقلال خواهی نظام جمهوری اسلامی ایران و ترس از صدور انقلاب است که با توجه به صحبت‌های رهبری هر کسی تا جائیکه توان دارد از این انقلاب و آرمان‌های بلند آن محافظت کند.

ارسال نظرات