مسؤول بسیج سازندگی حاجی‌آباد خبر داد

افتتاح 35 واحد مددجویی حاجی‌آباد در ایام‌الله دهه فجر

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان حاجی‌آباد از افتتاح 35 واحد مددجویی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۹۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد میرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، یکی از ماموریت‌های مهم سازمان بسیج سازندگی استان در عرصه محرومیت‌زدایی را احداث، تجهیز، تکمیل و بهسازی مساجد در روستاها و مناطق کمتربرخوردار دانست و اظهار داشت: مساجد به‌عنوان یک پایگاه مهم نقش اساسی در انجام برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی دارد و آن را به‌عنوان یکی از سالم‌ترین کانون‌ها برای تربیت جوانان و نوجوانان به‌خصوص در روستاها و مناطق کمتربرخوردار می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی شهرستان حاجی‌آباد علاوه بر ساخت و تجهیز دو باب مسجد در حاجی‌آباد، نسبت به تجهیز 11 مسجد دیگر نیز اقدامات لازم را انجام داده است، افزود: سپاه در راستای محرومیت‌زدایی تاکنون طرح‌های بسیار و اقدامات خوبی را انجام داده و افتتاح دو مسجد از مجموعه در حال ساخت با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و دو طرح آبرسانی به متراژ 15 هزار متر از دیگر اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی بوده است.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان حاجی‌آباد به افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: ساخت 85 واحد مسکونی با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریالی که 35 واحد آن ساخته شده است و در دهه فجر تحویل مددجویان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه 60 متر مربع مساحت ساخت دارد که مبلغ 250 میلیون ریال آن توسط سازمان بسیج سازندگی و مابقی توسط مردم و خیرین تامین شده است.

میرزاده با بیان اینکه بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مبلغ 18 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در قالب 120 طرح پرداخت کرده است، خاطرنشان ساخت: این تعداد طرح‌ها و ارائه تسهیلات با تلاش و جدیدیت بسیجیان در این شهرستان انجام شده است و مردم از مزیت‌های این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.
ارسال نظرات