مسؤول گروه جهادی امام محمدباقر(ع) غرب هرمزگان خبر داد

اعلام آمادگی گروه جهادی امام محمدباقر(ع) هرمزگان برای امداد رسانی به مناطق جنوب‌شرق کشور

مسؤول گروه جهادی امام محمدباقر(ع) غرب هرمزگان از اعلام آمادگی گروه جهادی امام محمدباقر(ع) غرب استان هرمزگان برای امداد رسانی به مناطق جنوب‌شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سعید علی بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به بارش‌های شدید در جنوب شرق کشور، استان‌های سیستان وبلوچستان و هرمزگان و سرمای شدید بی‌سابقه دراین مناطق، اظهار داشت: این بارندگی‌ها در استان سیستان وبلوچستان منجر به جاری شدن سیلاب، و مسدود شدن راه‌های روستایی شده و آسیب و خساراتی را نیز به برخی منازل ومسیر های عبورو مرور وارده شده است.

وی افزود: گروه جهادی به طور ویژه مراتب همدردی خود را به هموطنان عزیز ابراز داشته و ضمن آرزوی بهبود فوری شرایط و احوالات ، آمادگی خود را برای کمک رسانی و مساعدت اعلام می کند.

مسؤول گروه جهادی امام محمدباقر(ع) غرب هرمزگان اضافه کرد: از آنجا که جهادگران  در صحنه خدمت رسانی مصداق بارز این آیه مبارکه "وَ جَعَلَنی‏ مُبارَکاً أَیْنَ ما کُنْتُ" هستند، گروه  جهادی امام محمد باقر علیه السلام نیز به عنوان داعیه‌دار خدمت‌رسانی، در چند تیم تخصصی امدادی و پزشکی آمادگی خود را به مسؤولین مربوطه اعلام می‌دارد تا در صورت نیاز وارد صحنه کمک‌رسانی شود.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال برای مردم انقلابی و مهربان آسیب دیده جنوب شرق کشور و استان سیستان و بلوچستان  آرزو سلامتی و آرمش را مسئلت داریم.

به گزارش فارس، مسیرهای ایرانشهر - مهرستان، مهرستان _سرباز، پسکوه_سوران، ایرانشهر - خیرآباد، کنارک - جاسک، جلگه - چاه اسحاق، فنوج - رمشک، فنوج - اسپکه، نیکشهر - چاهان، نیکشهر - زرآباد، نیکشهر - بنت، فنوج - بنت، جلگه - ایرانشهر، اسپکه - ایرانشهر، دلگان - زهکلوت و دلگان – بزمان در استان سیستان وبلوچستان  بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی، روان آبها و سیلاب از شب گذشته تا کنون مسدود شده است.
ارسال نظرات