مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:

وحدت و یکپارچگی مردم همواره مددرسان انقلاب اسلامی بوده است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بندرلنگه گفت: از عوامل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی این است که وحدت و یکپارچگی مردم همواره مددرسان انقلاب بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت‌الاسلام علی عمرانی صبح امروز در جمع بسیجیان بندربستانه، با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: از لحاظ شرایط تاریخی، انقلاب اسلامی ایران زمانی به وقوع پیوست که غربی‌ها دین را در انزوا قرار داده بودند.

وی افزود: در حقیقت، انقلاب اسلامی در عصر غربت دین رخ داد، انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد دین پاسخ گوی نیازهای فردی و اجتماعی بشر است و دین قادر به حل مشکلات جامعه و اداره آن است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: عامل مهمی که انقلاب بر آن تکیه دارد رهبری است،رهبری یکی از مهم‌ترین ارکان انقلاب و رمز بقای آن است.

عمرانی تصریح کرد: ویژگی مهمی که این انقلاب دارد حمایت عظیم توده‌های مردم است، چناچه مقام معظم رهبری فرمودند، مردم صاحبان این نظام هستند.

وی در پایان بیان داشت: از عوامل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی این است که وحدت و یکپارچگی مردم همواره مددرسان انقلاب بوده است، چنانچه شاهد بودیم فتنه‌های متعددی در براندازی رخ داد اما به وسیله همت عالی مردم دفع و رفع شد.

ارسال نظرات