مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج» خبر داد

برگزاری اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور در 20 اسفند

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه 20هزار اثر به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور ارسال شده است، گفت: 20 اسفند مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۷۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور گفت: همه ساله شاهد برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور هستیم که در آن، از آثار ادبی و هنری فاخر و حائز رتبه تجلیل می شود.
وی ادامه داد: این جشنواره با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس در رشته های شعر،داستان،متن ادبی،عکس،فیلم کوتاه،وبلاگ،وب سایت و... برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره سرزمین نور ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sarzaminenoor.ir  مراجعه نمایند.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تاکید کرد: چندین سال متوالی است که این جشنواره در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزارمی شود اما مکان دقیق برگزاری این مراسم برای امسال، به زودی اطلاع رسانی می شود.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار اثر به دبیرخانه چهادهمین جشنواره ملی سرزمین نور ارسال شده است، اظهار داشت: همزمان با روز ملی راهیان نور در 20اسفند، با حضور کاروان های راهیان نور و با مشارکت سازمان های مرتبط با حوزه دفاع مقدس، مراسم اختتامیه جشنواره برگزار می شود.
ارسال نظرات