خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری فارس خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع قضایی جدید دادگاه‌های خانواده شیراز

رئیس‌کل دادگستری فارس گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات حقوقی به شهروندان، مجتمع قضایی دادگاه‌های خانواده شیراز به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۱۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

علی القاصی مهر  در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع قضایی دادگاه‌های خانواده این کلان‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجتمع دارای 11 شعبه دادگاه خانواده و سه شعبه ارائه احکام است که به ارائه خدمات‌رسانی حقوقی به شهروندان می‌پردازد و با تلاش‌ها انجام‌شده تعداد این‌گونه مجتمع‌ها در سطح استان فارس افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مسیر در دادگاه خانواده طلاق است، افزود: واحد مشاوره در این مجتمع خدمات حقوقی خود را منطبق با موازین قانونی و شرعی و بر اساس اصل صلح و سازش و جلوگیری از طلاق ارائه می‌دهد.

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز نیز در ادامه بهره‌برداری از این مجتمع اظهار داشت: شعب 11 گانه دادگاه‌های خانواده شیراز پیش‌ازاین در مجتمع قضایی ملاصدرا به ارائه خدمات می‌پرداخت که ازاین‌پس در مکان جدید در خیابان هجرت فعالیت قضایی خود را ادامه می‌دهد.

اصغر تک‌بند با اشاره به اینکه موضوع دعاوی حقوقی مراجعان به دادگستری متفاوت است، افزود: این تفاوت کیفیت و نوع خدمات قضایی را از یکدیگر جدا می‌‌کند و در تلاش هستیم تا با فضاسازی اداری، فرایند راهنمایی و امکانات رفاهی در مجتمع‌های قضایی رضایتمندی ارباب‌رجوع را فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها