مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان:

روحانیون باید در همه عرصه‌ها انقلابی عمل کنند

مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان گفت: فعالیت روحانیون و طلاب حوزه های علمیه فقط نباید محدود به درس و مباحثه باشد بلکه در سایر عرصه‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و ...صاحبنظرن و باید انقلابی عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۲۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر، حجت الاسلام رجبعلی بابایی در مراسم معارفه مسئول بسیج طلاب ناحیه رضوانشهر که در حسینیه این ناحیه برگزار شد با اشاره به دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تشکیل شجره طیبه بسیج است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بسیج گره گشای مسائل کلان نظام اسلامی بوده است.

وی تشکیل بسیج طلاب و بسیج دانشجویی را از جمله اقدامات مهم حضرت امام(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد:عده‌ای قصد داشتند که افکار لیبرالی و غربی را در جامعه بسط و گسترش دهند و این باور را به جامعه القاء نمایند که دین از سیاست جدا می باشد ولی با تاسیس بسیج طلاب و بسیج دانشجویی نقشه های آنان نقش بر آب شد.

مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان با طرح این سوال که چرا بسیج طلاب تشکیل شد یادآور شد:روحانیون پرچمداران معنویت و انقلاب اسلامی در ایران و جهان اسلام می باشند و اگر بسیج طلاب در این عرصه و میدان حضور کمرنگی را داشته باشند دشمنان انقلاب در واقع تغذیه فرهنگی خود را به خورد ملت ما خصوصا نسل جوان می دهند.

حجت الاسلام بابایی فضای مجازی را در عرصه جنگ نرم فرهنگی بسیار مهم توصیف کرد و افزود:در حال حاضر علیرغم فرصت های خوبی که می توان در فضای مجازی از آن بهره برد ولی متاسفانه انحرافات اخلاقی و فرهنگی زیادی در این فضا وجود دارد که باید طلاب بسیجی ورود جدی را در این عرصه داشته باشند.

وی دو رکن ولایت و مردم را برای نظام اسلامی بسیار مهم دانست و تصریح کرد:اگر مردم نباشند رسالت ما معنا نخواهد داشت و ما به عنوان طلایه داران حریم ولایت و فقاهت باید ارتباط خود را با مردم افزایش دهیم تا پیوند بین مردم و ولایت فقیه بیش از پیش مستحکم شود.

مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان با اشاره به وظایف قشرهای مختلف بسیج گفت:نقش اصلی بسیج طلاب تبلیغ اشاعه فرهنگ اسلامی است که سلسله جلیله روحانیت در این عرصه باید فعالیت نماید.

ارسال نظرات