فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع):

انقلاب اسلامی ایران به حق پدیده قرن بیستم است

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، نقش سپاه را در خنثی سازی آشوب ها و فتنه ها و پیروزی های بزرگ در جنگ تحمیلی هشت ساله، بی بدیل خواند.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها با حضور خانواده کارکنان یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی در جمع خانواده های پاسداران تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی ایران به حق پدیده قرن بیستم است، که با رهبری الهی امام خمینی (ره)، حکومت طاغوت از بین رفت و حکومتی الهی روی کار آمد و جهانیان را از خواب غفلت بیدار کردند.

وی، در ادامه به نقش مؤثر سپاه پس از تاسیس آن توسط امام راحل در خنثی سازی آشوب ها و فتنه ها و همچنین نقش بی بدیل سپاه در کسب پیروزیهای بزرگ دوران جنگ تحمیلی هشت ساله اشاره کرد و گفت: ورود سپاه در بخش های امنیتی فراسرزمینی نیز به بهترین نحو صورت گرفت و باعث سرافرازی هرچه بیشتر نظام اسلامی در دنیا شد.

مولایی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر اکنون در عراق و سوریه و جبهه مقاومت با این گروه های تکفیری نمی جنگیدیم می بایست در مرزهای داخلی در مقابل آنان دفاع می کردیم.

فرمانده تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام در ادامه به رشادت ها و دلاورمردیهای رزمندگان استان اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ تحمیلی یگان های رزمی استان چهارمحال و بختیاری نقش های بی بدیل ایفا کردند که مورد توجه فرماندهان بزرگ قرا گرفت، چنانچه اکنون در مرزهای جنوب غرب کشور ضمن حفظ و حراست از مرزهای کیان اسلامی، خدمات بی بدیل در این مناطق انجام داده است که این خدمات و کارهای رزمندگان جزء با همت و صبر و حوصله شما خانواده های این عزیزان امکان پذیر نبوده است.

ارسال نظرات