خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا:

انقلاب پدیده ای ناب در تاریخ جهان است

مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا در جمع بسیجیان حوزه امام صادق(ع) سپاه غدیر تبریز در مسجد توفیق گفت: انقلاب اسلامی ایران را می توان بعنوان پدیده ای ناب در تاریخ جهان معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۵۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری افزود: د زمانی که دیگر کشورها دین را آفت سیاست و دولت می دانستند و همواره در پی جداکردن دین از سیاست بودند ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) معادلات دشمنان و بیگانگان را برهم زده و حکومت طاغوت و ظلم شاهنشاهی را از میان برداشته و نظام و حکومتی بر پایه دین و اصول دین مقدس اسلام بنا نهادند.

وی انقلاب را متکی بر اتحاد مردم و همراهی روحانیت زمان و رهبری و ولایت امام دانست و اظهار داشت: در هیچ جای دنیا انقلابی شبیه به انقلاب ایران اتفاق نیفتاده است.

اسکندری ادامه داد: انقلاب که خود نشات گرفته از عاشورا است اینک سرمشق انقلاب ها و بیداری های اسلامی در دیگر کشورها شده است.

مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا با اشاره بهرنج و مشقت های بسیار امام و همراهانامام و مبارزان خاطرنشان کرد: اکنون با وجود اینکه در اطراف ایران و کشورهایی مانند سوریه و عراق جنگ وجود دارد ولی ایران به برکت وجود ولایت فقیه امام خامنه ای و به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی و ایثار رزمندگان توانسته نه تنها امنیت خود را افزایش دهد بلکه به دیگر بلادهای اسلامی نیز یاری برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها