برگزاری همایش مدافعان حرم در حسینیه شهدا اشکذر

همایش مدافعان حرم با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم اشکذر در حسینیه شهدا این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۵۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع)در این مراسم ایام الله دهه فجر را یادآور خاطراتی دانست که ملت ایران با مشت های گره کرده خود و جوانانی که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند در مقابل رژیم سرتا پا مزدور آمریکا ایستادگی و باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۵۷ به ثمر نشیند.
حجت الاسلام ایمانی مقدم گفت: رژیم های مختلفی در دوران ۳۸ ساله انقلاب نظیر آل سعود و رژیم اشغالگر قدس تلاش کردند تا با صرف هزینه های میلیاردی نهضت انقلاب را که خون های زیادی برای آن ریخته شده بود سرنگون و از صدور انقلاب ایران اسلامی به سایر کشورهای اسلامی منطقه جلوگیری کنند که در سایه منویات و هدایت های مقام معظم رهبری در این مسیر ناکام ماندند.
وی سربازان امام خمینی در سال ۵۷ را مدافعین حرمی دانست که در حال حاضر از کشورهای اسلامی منطقه نظیر،افغانستان،پاکستان و ایران دوشا دوش هم و با شعار «کلنا عباسک یا زینب» در سوریه و عراق با تکفیری های داعش در حال مبارزه هستند.
معاون مجمع جهانی اهل بیت ضمن اشاره به اینکه عربستان سعودی مزدور درجه یک آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه است خاطر نشان کرد: سوریه،عراق و حزب الله همه بهانه ای بیش نیست و هدف اصلی آنها که مدت ها پیش برای آن برنامه ریزی کرده بودند براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام ایمانی مقدم اظهار داشت: اگر مسئولی در هریک از منصب های کشور بد عمل کرد و خانواده شهدا و مردم را به این انقلاب بدبین کرد باید بداند که در روز قیامت مسئول خواهد بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار