مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

برجسته‌ترین دستاورد انقلاب، گفتمان دینی با رویکرد اعتقادی است

حجت الاسلام طهرانی‌زاده گفت: اگر بخواهیم برای انقلاب دستاوردهایی را بیان کنیم درصدر این دستاوردها و برجسته ترین دستاورد انقلاب، گفتمان دینی بوده که با رویکرد اعتقادی همراه است
کد خبر: ۸۸۱۹۶۷۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، ظهر امروز در همایش «اهل بیت در منابع اهل سنت» که در مرکز آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد، گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ماحصل زحمات انقلابیون است.

وی با اشاره به اینکه درگفتمان دینی و فضای کنونی گفتمان جلوه‌گری دارد، افزود: گفتمان دینی امروزه تحولات، اتفاقات و واکنش‌های جدیدی را به همراه داشته است.

حجت الاسلام طهرانی‌زاده با تأکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان دینی و قرآنی است، بیان کرد: پیامبر اسلام درصدر اسلام در مواجهه با گفتمان مشرکین، این مهم را برای بشر فراهم آوردند و امروز انقلاب اسلامی با گفتمان اسلامی دستاوردهای متعددی دارد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم برای انقلاب دستاوردهایی را بیان کنیم درصدر این دستاوردها و برجسته ترین دستاورد انقلاب، گفتمان دینی بوده که با رویکرد اعتقادی همراه است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: فضای معنوی و قرآنی که امروز در دنیا شاهد آن هستیم به برکت اسلام و امام خمینی به ارمغان آمده است.

وی اظهار داشت: انقلابی که در اسلام اتفاق افتاده است، انقلاب دینی است؛ بزرگان دینی مسائل کلان کشور را با تلاش و مهارت ملت قهرمان در هم می‌آمیزند و نظامات حاکم بر کشور را بر اساس قرآن انجام می‌دهند.

وی در پایان اذعان داشت: آنچه در اصل تئوری انقلاب اسلامی وجود دارد، متن قرآن و روایات اهل بیت عصمت و طهارت بوده که سرلوحه زندگی و رفتار امروزی ما شده است
ارسال نظرات