با توجه به وجود شخصیت های انقلابی و علما برجسته و تراز اول سوادکوه شمالی:

هاشمی رفسنجانی از بندر تجاری بهشهر تا نهاد آموزشی در سوادکوه

پس از اعلام مخالفت مردم حزب الله و متعصب مازندران در خصوص تغییر نام بندر بهشهر به نام هاشمی رفسنجانی بالاخره دستگاه تدبیر برای ایستادگی بر مواضع خود نام این شخصیت سابق انقلابی را برای مدرسه ای در سوادکوه شمالی برگزید.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۵۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد مظفری اظهار کرد: همزمان با 18 بهمن روز انقلاب اسلامی، هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن نخستین هنرستان کار و دانش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مازندران افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این هنرستان 9 کلاسه در سه طبقه با یک‌هزار 535 متر مربع زیربنا و دارای 22 اتاق و کارگاه آموزشی در سوادکوه شمالی احداث شده است، افزود: برای این هنرستان بیش از 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت و نوسازی مدارس مازندران هزینه شده است.

مسؤول روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: در مراسم افتتاح این هنرستان استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان و مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور دارند.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی 758 پروژه با اعتباری بیش از 681 میلیارد تومان در مازندران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

هفته گذشته تغییر نام بندر امیرآباد به نام حجه الاسلام هاشمی رفسنجانی توسط سازمان بنادر و دریانوردی تصویب که با مخالفت‌های مردمی و مسؤولان روبه‌رو شد و به‌همین منظور امروز ربیع فلاح استاندار مازندران به‌صورت رسمی به علی‌محمد شاعری نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد به خواست مردم منطقه تغییر نام بندر امیرآباد منتفی شده است.

با وجود اعلام نامگذاری یک هنرستان در سوادکوه شمالی به نام هاشمی رفسنجانی باید دید وضعیت این هنرستان به‌کجا ختم می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها