دانش آموزان محمود آبادی در قالب 3 کاروان راهیان نور به جنوب اعزام شدند

جانشین فرمانده سپاه محمود آباد اظهارکرد: پنجمین مرحله از اردوی دانش‌آموزی راهیان نور متشکل از 120 نفر در قالب سه کاروان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۵۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد تصریح کرد: امنیت پایدار کشورمان زبانزد خاص و عام در مجامع بین‌المللی بوده و دانش آموزان باید بدانند که این امنیت چگونه حاصل شده است.
 
وی افزود: این دانش‌آموزان از دبیرستان‌های پسرانه ثامن الائمه سرخ رود، دکتر حسابی و خوارزمی محمودآباد و شهید غلامپور کلوده به همراه نیروهای تامین و راوی و روحانی به منطقه جنوب کشور اعزام می‌شوند.

علیزاده درباره علت اعزام این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این سفر معنوی پنج روزه آن چیزی که خواسته ماست و مایل هستیم دانش‌آموزان بسیجی کسب کنند.

این مسؤول ادامه داد: برای به دست آوردن این امنیت چه رشادت‌هایی از سوی جوانان این مرز و بوم انجام گرفته تا ما در امنیت کامل در منطقه پر آشوب به سر ببریم و دانش‌آموزان به عنوان مدیران و آینده‌سازان کشور باید این رشادت‌ها را لمس کنند.

علیزده گفت: خانواده‌های دانش آموزان باید آنها را ترغیب کرده تا در این عرصه‌ها ورود پیدا کنند همانطوری که مستحضرید امروز دشمن تمام توان خود را بر روی جوانان ما که عقبه دفاعی ما هستند متمرکز کرده است.

وی افزود: دشمن در صدد هست تا با ترویج یک سری افکار و عقاید انحرافی در بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی این جوانان را تخریب کرده و به انحراف بکشاند و باعث آسیب به خانواده‌ها شود.

علیزاده در ادامه بیان کرد: با توجه به وضعیت امروز جامعه خانواده‌ها باید جوانان خود را در مسیر سفرهای معنوی راهیان نور و فرهنگ ایثار و شهادت قرار داده تا به نوعی در مقابل مشکلات جامعه واکسینه شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد درباره وضعیت امنیت عمومی وجوانان شهرستان در مقایسه با سایر شهرها تاکید کرد: الحمدالله با ارتباط خوبی که با آموزش و پرورش به عنوان متولی آموزش جوانان و نوجوانان در شهرستان داریم بستر مناسبی برای آنها اندیشیده شده است.

علیزاده در پایان گفت: با توجه به برگزاری مراسم‌ مختلف در سطح شهرستان ما شاهد حضور خوب جوانان در این مراسم‌ها هستیم و وضعیت امنیتی و اخلاقی و سایر مولفه‌ها در شهرستان محمودآباد خوب بوده و ما انتظارداریم  در سایه همکاری و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه هر روز بهتر هم شود.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها