رقابت نهایی بانوان والیبال کشور بصورت متمرکز با 8 تیم برگزار می شود

مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان ایران هفته آینده برگزار می‌شود که این دوره از رقابت ها به صورت متمرکز با حضور هشت تیم آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرعامل آکادمی والیبال معرفت مازندران با تاکید بر اینکه این رقابت‌ها 13 بهمن امسال با حضور 14 تیم در چهار منطقه رامسر، تبریز، اردکان و اراک آغاز شد، تصریح کرد: والیبالیست‌ها در دورهای رفت و برگشت مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و تیم‌های مجموعه تجاری اقامتی ورزشی آبنوس تهران و معرفت فریدونکنار از گروه یک به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

مریم ستوده اظهار کرد: مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان کشور روز گذشته به پایان رسید.

وی با بیان اینکه هشت تیم برتر صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شدند، افزود:  مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان امسال با عنوان جام «شهدای منا» برگزار می‌شود.

ستوده ادامه داد: تیم‌های شهرداری و شورای شهر البرز و دانشگاه تبریز از گروه دوم، آکادمی آتش و یخ تهران و لاستیک بارز کرمان از گروه سوم و شهرداری اراک و فلک و الافلاک لرستان نیز از گروه چهارم به مرحله نهایی این سری از مسابقات‌ها راه پیدا کردند.

وی بیان کرد: تیم والیبال آکادمی معرفت فریدونکنار توانست سه بر دو ایران زمین رامسر را شکست دهد که این پیروزی با نتایج 26 بر 24، 25 بر 14، 20 بر 25، 22 بر 25 و 15 بر 10 رقم خورده است.

ستوده خاطرنشان کرد: مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان ایران هفته آینده برگزار می‌شود که این دور از رقابت ها به صورت متمرکز با حضور هشت تیم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها