به مناسبت روز پرستار؛

پرستاران مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل تجلیل شدند

به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س)، روز پرستار، از پرستاران مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۸۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در این مراسم گفت: علت نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار، تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والای حضرت زینب(س)، الگوسازی در جامعه، تقویت روحیه زینب گونه در میان پرستاران و تقدیر و تشکر از زحمات و نقش پرارزش پرستاران در جامعه است.

رامز نصیری صالح با بیان اینکه پرستاران، آرامش را به بیمار و خانواده او هدیه می کنند افزود: با توجه به خدمات ارزنده پرستاران، مردم و مسؤولین باید قدردان تلاش‌های آنان باشند و با ارج نهادن به خدمات این قشر، در رفع مشکلات‌شان گام بردارند.

وی با تبریک روز پرستار و تقدیر از زحمات کلیه فعالان عرصه پرستاری به ویژه پرستاران مرکز درمان ناباروری قفقاز اظهار داشت: پرستاران نقش مهمی در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه دارند و با عطوفت و مهربانی خود جلوه‌هایی از رحمت الهی را به نمایش می‌گذارند.

نصیری صالح، پرستاران را اسوه‌های صبر و ایثار خواند و اظهار داشت: پرستاری از مشاغل سخت و صبوری، عشق و ایثار لازمه آن است. پرستار در کنار رسیدگی به وضعیت درمانی، سنگ صبور و همدم و مونس بیمار نیز می‌باشد و با مهربانی خود در کاهش آلام آنان گام برمی‌دارد.

ارسال نظرات