فرماندار سلطانیه:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 193 طرح و پروژه در سلطانیه

193پروژه با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال در ایام دهه فجر سالجاری در شهرستان سلطانیه افتتاح و بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۴۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فرماندار سلطانیه در مراسم بهره برداری از خوابگاه شبانه روزی و سالن سلف سرویس شهید مدنی شهرستان سلطانیه، گفت: طی سالجاری و در حوزه راهسازی این شهرستان، بیش از 18 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

پرویز خالقی به برنامه های تدوین شده در ایام دهه فجر در شهرستان سلطانیه اشاره کرد و افزود: بیش از 350 طرح و برنامه اعم از 150 برنامه علمی، فرهنگی، آموزشی، قرآنی و 193طرح نیز در حوزه های مختلف در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در این ایام در شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: دهه فجر امسال در مقایسه با دهه فجر سال 92 که در این شهرستان، افتتاح 3 پروژه با اعتبار 100 میلیون تومان صورت گرفت، رشد بالایی از نظر تعداد طرح ها و همچنین اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها، وجود دارد.

فرماندار سلطانیه، عدم اعتبارات لازم و وجود تحریم های ظالمانه را از عمده مشکلات کشور دانست و گفت: در سال های گذشته مشکلات مختلفی در زمینه تامین و استفاده از آب شرب در روستاهای این شهرستان وجود داشت؛ به طوری که در برخی موارد با تانکر به این روستاها آبرسانی می‌شد که خوشبختانه امروز با حمایت دولت تدبیر و امید، توجه ویژه ای به حل این مشکل شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال های گذشته توجه چندانی به توسعه این شهرستان نشده است، یادآور شد: اجرای پروژه شهرک صنعتی سلطانیه با اعتباری بالغ بر 5 و نیم میلیارد تومان و نیز احداث ساختمان فرمانداری و برخی ادارات این شهرستان، از دیگر برنامه های اصلی شهرستان به شمار می آید.

ارسال نظرات