مسئول معاونت بسیج مساجد ومحلات استان بوشهر:

دهه فجر فرصت شکرگزاری و قدر شناسی ازنعمت بزرگ انقلاب است

مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه سلمان فارسی روستای نظر آقا با حضور مسئولین و سخنرانی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(ع)، حسین قاسمی در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۵۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  قاسمی مشارکت جمعی و همراهی مردم با ولایت را از موهبات و عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: نعمت انقلاب مصداق آيه «انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّي يغيّرو ما بانفسهم» است که خداوند می فرماید:سرنوشت هيچ قومي را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند .

وی اضافه کرد: روند شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی در نهاد دینی و اعتقادی مردم ایران زمین نهفته بود که با ندای لبیک مردم به پیشوای رهبر کبیر انقلاب تبدیل به سیلی خروشان و ویرانگر اما پاکی ساز گردید.

حسین قاسمی در ادامه به رشادت های مردم این روستا در دوران انقلاب اشاره کرد و افزود:  در این میان روستای نظرآقا هم از این قاعده متثنی نبوده و همگام با بخش سعدآباد به همراهی این سیل خروشان پرداختند.

قاسمی تصریح کرد : انقلاب ما به سر چشمه عاشورا متصل است عاشورا درس انسان سازی به ما میدهد، فرهنگ دینی ما نیز از عاشورا درس ایستادگی در مقابل ظلم فرا گرفت .

وی اضافه کرد: انقلاب ۵۷ انقلاب فرهنگی بود که در مسیر آن تابلو توقف ممنوع وجود نداشت، نهضتی که امام راه انداخت در کمترین زمان ممکن به سطح بین الملل رسید، امروزه انقلاب به کشورهای اسلامی یمن،عراق، بحرین و سوریه صادر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : از مهمترین اهداف گرامی داشت دهه فجر، سرلوحه قرار دادن و باز خوانی رخدادهای قبل از انقلاب اسلامی برای نسل امروز است، و تلاش و مقصد اصلی دشمنان ،انحراف جوانان از درک و فهم تاریخ خود بوده اما امروز روز شکرگزاری و قدر شناسی ازنعمت بزرگ انقلاب است.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات