همزمان با جشنواره حضرت علی اکبر(ع)؛

تجلیل از سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

همزمان با جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام از سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۷۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه فجر، نهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام (جوان سرباز) در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جشنواره با تبریک سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:‌در دوران دفاع مقدس، سن جوانان رزمنده کمتر از سربازان امروز بود و شما عزیزان باید قدر توانمندی های زیادی را که دارید بدانید و نشاطی را که خداوند در وجودتان قرار داده است، شکرگذار باشید.

سردار علی محمد اکبری، افزود:‌ فرماندهان یگان های رزمی در دوران دفاع مقدس از بین جوانانی بودند که سن پایینی نیز داشتند و امروز نیز در بین شماها می توان افراد الگو در زمینه های مختلف را به آسانی یافت.

وی، ادامه داد: امروز جنگ سخت نیست، ولی در زمینه های علمی، ورزشی، فرهنگی و ... شما می توانید الگو باشید و در راستای رسیدن به آبادانی و پیشرفت جامعه و کشور تلاش نمایید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: اگر خدایی ناکرده جنگی نیز اتفاق بیفتد، مطمئناً جوانان امروز بهتر از رزمندگان آن زمان وارد عمل و دفاع از میهن اسلامی خواهند شد؛ چون از توانمندی و آمادگی خاصی برخوردارند.

سردار اکبری، با بیان اینکه؛ ما خود را خادم مجموعه می دانیم بر رعایت سلسله مراتب ، که در دوران دفاع مقدس نیز مشهود بود، تأکید کرد و گفت: اطاعت پذیری از عوامل اصلی پیروزی های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی، نقش معنویت در کسب موفقیت های بیشتر را مورد تأکید قرار داد و افزود: سربازی را تکلیف دینی و میهنی خود بدانید و در ارتقای سطح معنوی خویش بیش از پیش کوشش کنید.

گفتنی است: در این جشنواره از سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در زمینه های فرهنگی، ورزشی، عقیدتی ، رزمی و ... با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات