مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس:

وحدت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس، گفت: وحدت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۹۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،به مناسبت دهه مبارک فجر جشن انقلاب با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس، مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس و مردم روستای کلمتلی گچین در مجتمع آموزشی آن روستا برگزار گردید.

حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با روح معنوی و بلند حضرت امام (ره) شکل گرفت و یکی از مهمترین دستاورد انقلاب وحدت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به اینکه رمز پیروزی ملت ایران وحد ت کلمه است , افزود: امروز افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که دستاورد بزرگی دارد و آن وحدت کلمه است .

وی اظهار داشت: امروز برادران شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند و بایک دشمن مبارزه می کنند و دارای یک هدف مشترک و رهبر ی واحد وزیر یک پرچم هستند . ورمز پیروزی و موفقیت شیعه و سنی وحدت است.

حجت الاسلام درویشی در ادامه عنوان داشت : صیانت از انقلاب اسلامی باید در هر سنگری جدی گرفته شود و هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد به ارزش های انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی پای بند باشد و سعی در راستای رشد کار آمدی انقلاب بکار گیرد.

ارسال نظرات