خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

دهه فجر مهم ترین اتفاق تاریخ اسلام است

فرمانده سپاه عجب شیر در دومین محفل انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت این ناحیه با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب پیروزی انقلاب پس از حادثه بزرگ غدیر خم بزرگترین اتفاق تاریخ اسلام بود.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۷۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صالح رحمتی با اشاره به دستاوردهای بسیار بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر اتفاق عجیبی است که دیگر در تاریخ تکرار نخواهد شد و نقش انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام همانند قیام امام حسین(ع) در کربلاست.

وی با بیان اندیشه‌ های ناب امام خمینی(ره)گفت: پیشرفت ‌های انقلاب اسلامی در همه زمینه ها جلوه‌ کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری است.

رحمتی با اشاره به جنایات رژیم شاهنشاهی و تحقیر ملت و حتی شاه ایران توسط قدرت های استکباری گفت: شاه ایران با تمام حقارت و ذلت برای امریکایی ها و بیگانگانی که در ایران مشغول به کار، غارت و چپاول اموال ملت بودند حق توحش می داد.

وی افزود: طبق نظر رهبر فرزانه انقلاب، بیست دوم بهمن معنای حقیقی ولایت امیر المومنین(ع) و تجسم عید غدیر است و بر همگان واجب است که شکرگذار نعمت انقلاب، اسلام، ولایت و امنیت باشیم.

فرمانده سپاه عجب شیر ادامه داد: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی می خواهند دهه فجر را از اذهان ملت ایران پاک کنند ولی بدانند دهه فجر که تجسم اراده و عظمت امام راحل و ملت ایران بود هرگز فراموش نخواهد شد.

وی پیروزی انقلاب را پایان تحقیر ملت ایران دانست و خطاب به بازنشستگان گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت در بهترین دوران زندگشان برترین معامله را با خدا کردند و امیدواریم بتوانیم رشادت ها و فداکاری های آن ها را به نحو احسن و قابل قبول انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها