سرهنگ انجیله ای؛

مردم با حضور همیشگی خود در صحنه توطئه های دشمن را خنثی میکنند

سرهنگ انجیله ای گفت: امروز انقلاب ما در اقتدار کامل است، ثبات و امنیتی که کشور ما با وجود همه هجوم و توطئه های دشمنان وجود دارد، مثال زدنی است و این مردم و سربازان گمنام امام زمان «عج» هستند که با حضور همیشگی خود در صحنه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۵۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر نشست روشنگری با سخنرانی سرهنگ انجیله ای در باب دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ انجیله ای یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی را حفظ اسلام دانست و افزود:پشتیبانی از ولایت فقیه، جلوگیری از چند تکه شدن مردم وحفظ وحدت و استکبار ستیزی از دیگر رمزهای ماندگاری انقلاب است.

مردم با حضور همیشگی خود در صحنه توطئه های دشمن را خنثی میکنند

وی یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب را شرکت آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کردند و گفت: امروز انقلاب ما در اقتدار کامل است،  ثبات و امنیتی که کشور ما با وجود همه هجوم و توطئه های دشمنان وجود دارد، مثال زدنی است و این مردم و سربازان گمنام امام زمان «عج» هستند که با حضور همیشگی خود در صحنه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند. 

مردم با حضور همیشگی خود در صحنه توطئه های دشمن را خنثی میکنند

انجیله ای با اشاره به سخنان رؤسای جمهور آمریکا مخصوصا آقای ترامپ مبنی بر تهدید ایران و تکرار مکرر جمله"تمام گزینه ها روی میز است" تصریح کرد: امروز نظام ما، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قرار دارند،  و اگر حمله ای به ما صورت گیرد بدانند که موشک های ما حیفا را نشانه گرفته اند و بدانند که  مردم ما وهمه افرادی که نسبت به مردم جانفشانی می کنند مانند آتش نشانان همیشه در صحنه حضور دارند.

مردم با حضور همیشگی خود در صحنه توطئه های دشمن را خنثی میکنند

وی در پایان عموم مردم شهید پرور را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه که نشانه اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان است دعوت نمود .

گفتنی است، این برنامه به همت پایگاه بسیج خانم حضرت معصومه(س)وپایگاه بسیج شهدای گمنام برگزار شد.

خبرنگار بسیجی: سارا صفرعلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها