فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

شهدای انقلاب اسلامی در جهان اسلام الهام‌بخش هستند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و همه شهدای ملت ایران در جهان اسلام الهام‌بخش بوده و مجاهدت‌های آنان در دفاع از اسلام در تاریخ مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۴۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی ظهر امروز در جمع واحدهای نمونه بسیج استان هرمزگان اظهار کرد: با وقوع انقلاب اسلامی، بسیاری از معادلات مستکبران عالم برای چنگ‌اندازی بر منابع منطقه نقش بر آب شد و از آن جا که نظام جمهوری اسلامی در تعارض با چپاول منابع ملت‌ها بود لذا جنگی تمام عیار را به فاصله اندکی از پیروزی انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران به راه انداختند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مبارزات انقلابی و در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن با مجموعه‌ای از دشمنان مستکبر مواجه بوده است، افزود: در طول دوران دفاع مقدس بیش از 50 کشور به رژیم بعثی عراق و صدام کمک مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی می‌دادند اما ملت ایران برای تهیه جزئی‌ترین نیازهای خود در جنگ با مشکلات اساسی روبرو بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: در همان اولین روزهای انقلاب اسلامی، پروژه مبارزه با انقلاب ملت ایران را کلید زدند و مترصد فرصتی برای ضربه زدن به کیان انقلاب بودند اما همواره با حضور هوشمندانه مردم در صحنه و با رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد شکست پروژه‌های دشمنان بوده‌ایم.

سردار ترابی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هم در مواجهه با دشمنان خارجی و هم در جبهه داخلی نیاز به حراست و پاسداری دارد و باید با روحیه جهادی در برابر تهدیدات پیرامونی بایستیم.

وی بزرگ‌ترین وظیفه بسیج و بسیجیان را در شرایط کنونی، هوشیاری مستمر، بصیرت روزافزون، تبعیت از ولایت و ایجاد آمادگی علمی، اعتقادی و دفاعی دانست و گفت: صیانت از انقلاب اسلامی به مجاهدت نیاز دارد و جهاد در عرصه‌های مختلف همچنان باقی است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: بسیجی باید همواره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در وسط میدان آماده باشد و خود را متناسب با انواع تهدیدات آماده کرده تا بتواند در صورت نیاز به بهترین شکل از انقلاب و آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن صیانت کند.

سردار ترابی تأکید کرد: امروز توان نظامی نیروهای مسلح کشورمان و سطح آمادگی قوای مسلح در بهترین شکل و بالاترین سطح آن در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و اگر دشمنی بخواهد در برابر ملت ایران دست از پا خطا کند، با مشت محکم و پولادین ملت ایران روبرو خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و همه شهدای ملت ایران در جهان اسلام الهام‌بخش بوده و مجاهدت‌های آنان در دفاع از اسلام در تاریخ مثال‌زدنی است.

ارسال نظرات