همزمان با دهه مبارک فجر؛

مسابقه دارت در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل، مسابقه دارت ویژه جهادگران این واحد صبح امروز دوشنبه 18 بهمن برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: در گرامیداشت دهه فجر و به منظور ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی، مسابقه ورزشی دارت با حضور 30 نفر از جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل در محل نمازخانه این واحد برگزار شد.

نجیبه خروشی با اعلام اینکه این مسابقه در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد تصیرح کرد: در بخش برادران، بهزاد شایقی، خداداد منافی و محمدرضا جهازی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را و در بخش خواهران حمیده شهبازی مقام اول و نجیبه خروشی مقام دوم را کسب کردند.

وی به برخی از برنامه‌های در حال اجرای معاونت فرهنگی واحد اردبیل به مناسبت دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: میزگرد تخصصی افکار و ادبیات دانشجویی و میزگرد تخصصی رسانه‌ای «انقلاب اسلامی، هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی» با همکاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) شعبه اردبیل و مسابقه کتاب‌خوانی از کتابچه خاطرات آیت‌الله سید محمد سجادی از سال‌های حضور حضرت امام خمینی(ره) در نجف اشرف ویژه همکاران در حال اجراست.

خروشی از برگزاری کارگاه تخصصی ویژه اعضا با عنوان «مهدویت در اندیشه امام خمینی(ره)» در روز سه شنبه، 19 بهمن‌ماه جاری خبر داد و افزود: میزگرد رسانه‌ای آسیب های اجتماعی در حوزه بانوان، دیدار با خانواده شهید انقلاب منصور افخمی و تجدید بعیت با شهدا و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های اجرا شده به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل است.

ارسال نظرات