خبرهای داغ:
نماینده شهرداران کشورمان:

بسترهای مدیریت جهادی، در شهرداری‌ها بیش از هر مجموعه دیگری بارز است

نماینده شهرداران کشورمان در حاشیه سومین همایش ملی مدیریت جهادی ، با اشاره به این که بخش قابل‌توجهی از بار توسعه و عمران کشور بر دوش شهرداری‌ها است، گفت: قابلیت‌ها و بسترهای تحقق مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در شهرداری‌ها، بیش از هر مجموعه دیگر اجرایی بارز است.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها با توجه به حضور مداوم و بی‌واسطه در سطح شهر، بیشترین بستر را برای عملیاتی‌ساختن مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی دارند؛ مدلی که بتواند با رهاساختن شهرداری‌ها از منابع محدود و مقطعی، وارد حوزه‌های سودآفرین شده و نظام مدیریت شهری را از درآمدهای پایدار برخوردار سازد، نیاز مبرم شهرداری هاست.

وی با اشاره به این‌که در این راستا، بازنگری در بخشی از قوانین حوزه شهرداری ها ضروری است، افزود: این قوانین به خصوص در بحث‌ ساختار اداری، اصول استخدامی و همچنین منابع درآمدی، نیازمند حمایت‌های ملی بوده و باید شهرداری را به سمت سیستم چابک،با بازده بالا سوق دهد.

نجفی با بیان این‌که رویکردهای عمرانی در کلان‌شهرها، چه از حیث فرصت های اشتغال و چه از نظر ضرورت مدیریت اصولی پروژه، از فرصت‌های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: در سه سال اخیر، در کلان‌شهر تبریز تلاش شده که با اجرای زمان‌بندی دوره اجرایی، بهینه‌سازی مصالح و منابع، بهره‌گیری از تولیدات صنایع ساختمانی استان و تقویت نظارت‌ها، این مهم را پوشش دهیم.

شهردار تبریز تاکید کرد: جهت‌گیری کلی مدیریت شهری تبریز با در نظر داشتن رفع مطالبات قدیمی شهر و توزیع عادلانه برنامه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار بوده که این موضوع در یک برنامه میان‌مدت، قطعاً در خدمت اهداف اقتصادی شهر خواهد بود.

نجفی در پایان تاکید کرد: انتخاب بنده به عنوان یکی از مدیران نمونه جهادی در کشور، تداوم موفقیت‌های پیشین مدیریت شهری تبریز است و قطعاً پیش از این که مربوط به بنده باشد، حاصل تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی، به خصوص کارگران سخت‌کوشی است که در گرما و سرما، مباحث مدیریت جهادی را عملیاتی می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در سومین همایش مدیریت جهادی، به پاس اقدامات تحول‌آفرین عمرانی و اجتماعی در مدیریت شهری تبریز و تاثیرگذاری در برنامه‌های ملی و بین‌المللی، نشان ویژه مدیریت جهادی را به صادق نجفی اعطا کرد.

همایش ملی مدیریت جهادی برای سومین سال پیاپی با حضور مدیران بخش های مختلف دولتی، تعاونی و خصوصی وفعالان اقتصادی و صنعتی، در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد که طی آن، از بین ۱۳۰۰ مدیر و فعال برتر عمرانی، اقتصادی و صنعتی کشور، ۳۰ چهره شاخص حوزه مدیریت جهادی معرفی شده و مورد تجلیلقرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها