نمایشگاه گل و گیاه بابل اقدامی برای جذب و مشارکت تولیدکنندگان

هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد 100 غرفه برای فروش نیست بلکه جذب حضور تولیدکنندگان کشوری در حوزه گل و گیاه مازندران و شهرستان بابل است.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۴۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس شورای شهر بابل با تقدیر از همه کسانی که بنا برگزاری این جشنواره را گذاشتند و اسپانسرهایی که در این امر کمک کار شورا و شهرداری بودند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد  100 غرفه برای فروش نیست بلکه جذب حضور تولیدکنندگان کشوری در حوزه گل و گیاه در مازندران و شهرستان بابل است.

مرمر فیروزپور در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی گل و گیاه در مجتمع ورزشی پردیس بابل اظهار کرد: جشنواره ملی گل و گیاه بابل در حالی کار خود را آغاز کرد که بابل حتی پنج تولیدکننده حرفه‌ای نداشت.

وی افزود: اینکه زینت بخش نمایشگاه‌های بزرگ کشور گل‌های مازندران بود اما در استان چنین نمایشگاهی نداشتیم خلا بزرگی بود که با برگزاری این جشنواره پر شده است.

فیروزپور با اشاره به اینکه درصدد هستیم مازندران را خواستگاه گل و گیاه کشور معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: تا حدودی موفق به معرفی شدیم تا جایی که اگر سالن نمایشگاهی داشتیم 10 برابر متقاضیان فعلی حاضر به حضور در این نمایشگاه بودند.

این مسوول یادآور شد: اینکه مجتمع پردیس به عنوان محل نمایشگاه انتخاب شد برای معرفی از ظرفیت‌های این مجتمع به استان بود.

فیروزپور ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت این مجتمع بزرگ تفریحی ورزشی نیاز به امنیت راه‌های دسترسی به این مجتمع است اما متاسفانه جاده منتهی به این مجتمع دور برگردان، نور کافی و شانه ندارد.

رئیس شورای شهر بابل گفت: امیدواریم مردم با حضور در نمایشگاه و خرید خود از غرفه‌داران از این نمایشگاه حمایت کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها