ارسال اولین محموله هدایای مردمی مازندران به جبهه مقاومت اسلامی

سرهنگ بخشی از آمادگی ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در سراسر مازندران برای دریافت کمک های مردم به ستم دیدگان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۵۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اولین کاروان هدایای نقدی و غیر نقدی مردم شهرهای مازندران شامل 40 خودرو اقلام غذایی، البسه و پوشاک برای کمک به مظلومان تحت فشار و جنگ در بلاد اسلامی در قالب جبهه مقاومت اسلامی ارسال شد.

معاون هماهنگ کننده و و دبیر ستاد پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت اسلامی  گفت: اولین کاروان هدایای نقدی و غیر نقدی مردم شهرهای مازندران شامل 40 خودرو اقلام غذایی، البسه و پوشاک برای کمک به مظلومان تحت فشار و جنگ در بلاد اسلامی در قالب کمک به جبهه مقاومت اسلامی ارسال شد. 
 سرهنگ پاسدار جواد بخشی  در گفتگو با بسیج مازندران ادامه داد: ستاد پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت اسلامی  در استان که از یک ماه گذشته با محوریت نماینده مقام معظم رهبری در استان و دبیری سپاه کربلا شکل گرفت  در تمام شهرستانهای مازندران نیز با ریاست ائمه محترم جمعه و دبیری فرمانده ناحیه مقامت بسیج فعالیت خود را اغاز کرده است.
 این مقام مسئول مازندران در ستاد پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت اسلامی اظهار کرد: اساس فعالیت ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی  کمک به مردم ستم دیده و در گیر جنگ با داعش، استکبار و ایادی صهیونیزم و آل صعود در بلاد اسلامی است.
 سرهنگ پاسدار بخشی یاداور شد:  مردم دیار علویان همچون همه آزادیخواهانی که دلشان برای مظلومان و مسلمانان در گیر جنگ ظالمانه استکبار می تپد  بر خود فرض دارند که باید بر اساس آموزه های دینی به یاری کمک خواهان بشتابند.
 معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا  تصریح کرد: مردم سراسر مازندران با مراجعه به پایگاههای مقاومت بسیج و مساجد شهر و روستای خود اقلام مورد نیاز مردم ستم دیده بلاد اسلامی را که شامل مواد غذایی فاسد نشدنی اعم از عسل، بیسکویت، کنسرو، حبوبات، برنج ، شکر ، قند، آرد و همچنین غیر خوراکی مانند؛ کلاه، شال، دستکش، جوراب، کفش، البسه و پتو  به منظور کمک به جبهه مقاومت اسلامی هدیه کردند.
وی اشاره کرد: این اقلام در قالب بیش از 40 دستگاه خودرو  جمع آوری شد و امروز برای ارسال به کشورهای جبهه مقاومت اسلامی اعزام شده است.
سرهنگ بخشی متذکر شد: ستاد پشتیبانی مردمی جبهه مقاومت اسلامی در تمام مناطق مازندران آمادگی دارد تا هدایای مردمی را برای کمک به جبهه مقاومت اسلامی طی روزها و ماههای آینده در سطح پایگاه مقاومت، حوزه بسیج، نواحی و مساجد محلات دریافت نموده تا در قالب کاروانهای دیگر برای کمک به همنوعان به بلاد اسلامی ارسال کند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها