فرمانده برتر بسیج در گفتگو با «بسیج»:

سیاست نابرابری در مدیریت اقتصادی کشور به کار گرفته می شود

علی مهمانی با بیان اینکه دولت سیاست نابرابری در مدیریت اقتصادی کشور به کار می‌بندد افزود: توزیع متفاوت درآمد، فرصت‌های اقتصادی نابرابر بین شرکت‌های ملی و بین المللی موجب رشدیافتگی شرکت های خارجی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۵۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۸
علی مهمانی فرمانده برتر بسیج شهید شیرودی روستای مهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره قراردادهای خارجی که مورد اولویت دولت یازدهم قرار گرفته است اظهار داشت: سیاست انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی موجب ورشکستگی و نابودی شرکت های داخلی می شود که در عرصه های مختلفی از توانمندی بالایی برخوردار هستند. یکی از انتقادات مهم از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی داخلی است.

وی با بیان اینکه دولت سیاست نابرابری در مدیریت اقتصادی کشور به کار می‌بندد افزود: دولت سیاست نابرابری را در بکارگیری شرکت‌های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار داده است. مساله و مشکل نابرابری موجب توزیع متفاوت درآمد، فعالیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی نابرابر در بین شرکت‌های ملی و بین المللی می‌شود و به نوعی موجب رشدیافتگی شرکت های خارجی می‌شود.

فرمانده برتر بسیجی خاطر نشان کرد: سیاست نابرابری اقتصادی به طور واقعی مهم است و نشان دهنده این است که اصل مهم و همه شمول عدالت اجتماعی و اقتصادی در دولت یازدهم اجرایی نمی‌شود. عدالت اقتصادی مستلزم رفتار عادلانه دولت با شرکت‌های داخلی است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار