تجلیل از دانشجویان جهادگر استان

در همایشی ازدانشجویان جهادگر بسیجی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۷۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
نماینده ولی فقیه دراستان اردوهای جهادی را فرصتی برای خودسازی دانست و گفت:خودسازی، رفع مشکلات مردم مناطق محروم و عمران و آبادانی در روستاها ازمهمترین فواید اردوهای جهادی است که در این اردوها مشکلات مردم به مسئولان مربوطه برای رفع آن انتقال داده می شود.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: ایجاد روحیه و تداوم امید در روستاها ازدیگر فواید این اردوها است که دانشجویان بسیجی در این خصوص نقش مهمی را ایفا می کنند.
وی گفت: هم نشینی با فقرا و درک بهتر نیازمندی های آنان خاستگاه دینی مسلمانان است که در اردوهای جهادی مورد توجه است و خدمت‌رسانی به عنوان یکی از مهم‌ترین کارهای جهادی است.
فرمانده بسیج ناحیه دانشجویی استان هم در این همایش به خدمات انجام شده در اردوهای جهادی به مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی امسال شرکت کردند که در 18 عرصه عمومی و تخصصی به 81 روستای استان خدمات رسانی کردند.
شهرام مهدوی مطلق ساخت و تعمیر 9 مسجد روستایی را از جمله اقدامات صورت گرفته در اردوهای جهادی تابستان امسال دانست و افزود: ساخت و تعمیرات اساسی 37 منزل محرومان،کلاس های تخصصی سبک زندگی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مشاوره تحصیلی دانش آموزان، آموزش مهارت آموزی اقتصاد مقاومتی، مسایل تخصصی زنان و خانواده، ویزیت بیماران و ارائه خدمات پزشکی از دیگر اقدامات صورت گرفته در روستاهای استان است که دانشجویان در اردوهای جهادی به مناطق محروم ارائه دادند.
در این همایش از خانواده جهادگر بسیجی مرحوم عباس دبیقی که در یکی از اردوهای جهادی امسال در روستای لما شهرستان دنا جان خود را از دست داده بودتجلیل شد.
از دانشجویان جهادگر بسیجی و دستگاههایی که در برگزاری اردوهای جهادی همکاری کرده بودند نیز تجلیل شد.
ارسال نظرات