بسته شدن5 تفاهم نامه همکاری با سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی و شیلات

مدیر کل جهاد کشاورزی از بسته شدن 5 تفاهم نامه همکاری با سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۳۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ غریب مدیر کل جهاد کشاورزی استان در حاشیه این آیین در گفت‌ و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: نخستین تفاهم نامه‌ای با بخش خصوصی در حوزه شیلات با شرکت فرا دانه بسته شد که در این بخش بیش از 60 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری شده است.

وی با بیان داشت این سرمایه گذاری در زمینه تکمیل زنجیره آبزیان از ابتدای تولید، تکثیر دام و مرحله پرورش در قفس و تولید خوراک آبزیان تولید پودر ماهی و بسته بندی آبزی انجام ‌پذیرفت.

این مسئول به اجرای سه پروژه را با اعتبار بالغ بر 121میلیارد ریال را در بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: تکمیل، احیا و توسعه اراضی کشاورزی و آبزیان از جمله این طرح‌ها است که 60 میلیارد تومان آورده سرمایه گذار، 30 میلیارد سهم سازمان جهاد کشاورزی و 30 میلیارد هم بانک زرین بوده است.
 
مدیر کل جهاد کشاورزی در ادامه به سرمایه‌گذاری در بخش شیلات اشاره کرد و بیان داشت: تولید و پرورش ماهی در قفس به میزان 2 هزار تن با دو شرکت تفاهم نامه بسته شد که ارزش معادل 18 میلیارد تومان داراست .
 
 
 
ارسال نظرات