خبرهای داغ:
مسئول بسیج حقوقدانان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان

مردم به رهبری حضرت امام(ره) قیام کردند

ملت ایران مردمی حق جو،ظلم ستیز و در راس عرق دینی و میهنی بوده و است لذا روزهای پیروزی اسلامی در بهمن 57 که تحت عنوان دهه فجر است،صلاوت و جان تازه ای به همه تزریق می کند یاد آن روزهایی که دیوصفتان از مملکت بیرون رانده شده اند و رهبر محبوب ما به میهن بازگشت شیرین است از اینکه مملکت ما از زیر چکمه های استعمار بیرون رفت.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۶۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
قدرت اله محمدیان در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص وضعیت سیاسی اوضاع کشور در زمان پهلوی افزود:ناکار آمدی حکومت پهلوی،فساد و فقدان پایگاه اجتماعی و مردمی در دوران رضا خان قلدر و محمد رضا شاه علاوه بر حاکمت استبداد و دیکتاتوری،مردم نقش و  جایگاهی در نظام سیاسی نداشتند و در واقع بیگانگان تعیین کننده سرنوشت دشمن بودند،رضا شاه دیکتاتوری مستبد و تندخو،بی رحم و بیگانه پرست بود و دوران او یکی از بدترین دوران استبداد و سرکوب در تاریخ ایران است.
وی در ادامه افزود:ریشه و علل قیام مردم در ایران علیه محمد رضا شاه در سال   57  مردم به رهبری حضرت امام قیام کردند و در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد  از جمله توان به عللی چون اسلام ستیزی و کینه ورزی شاه و پدرش را با اسلام یکی از علل اصلی قیام نام برد از دیگر علل وقوع انقلاب رواج فساد در میان جوانان و جلوگیری از انسان سازی بود همانا انچه مظحر و هدف انبیاء دید می توان دید انسان سازی است زیرا با وجود انسان واقعی همه چیز درست می شود.
مسئول حقوقدانان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: ملت ایران مردمی حق جو،ظلم ستیز و در راس عرق دینی و میهنی بوده و است لذا روزهای پیروزی اسلامی در بهمن 57 که تحت عنوان دهه فجر است،صلاوت و جان تازه ای به همه تزریق می کند یاد آن روزهایی که دیوصفتان از مملکت بیرون رانده شده اند و رهبر محبوب ما به میهن بازگشت شیرین است از اینکه مملکت ما از زیر چکمه های استعمار بیرون رفت.
 
 وی در ادامه بیان کرد:هر چقدربزرگداشت دهه فجر شکوه تر و پرشورتر باشد همانا سبب میگردد دشمنان متوجه شوند مردم فریب سیاه بازی های آنها را نمی خورند و می فهمند که ملت ایران ملتی آگاه و فهیم است و دست مستکبرین را خوانده اند ملت ایران ملتی اند که به انقلابشان امام شان و رهبرشان وفا دارند و به هیچ قیمتی دست از انقلاب شان نمی کشند.
وی در آخر افزود:جوانان امروز آینده سازان این انقلاب و مملکت هستند لذا قدر خود را باید بیش از پیش بدانند و فرصتها را مغتنم بشمارند.
در آخر توصیه ام به مردم و مسئولین توجه به وحدت،همگرایی و همدلی است تا زمانی که وحدت داشته باشیم هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.َ
ارسال نظرات
پر بیننده ها