خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملکان:

پیروزی های بزرگی در انتظار انقلاب است

فرمانده سپاه ملکان در نشست بصیرتی حوزه سیدالشهدای لیلان، گفت: انقلاب اسلامي در حساس ترين مراحل خود قرار گرفته است و پيروزي هاي بزرگ در عرصه هاي مختلف در انتظار ماست.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۷۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد اکبری به نسخه خطرناك دشمنان براي استحاله فرهنگي جامعه اسلامي ايران، اشاره و بیان كرد: دشمن با تبليغ بي حجابي و مواد مخدر و مشروبات الكلي و ناهنجاري هاي اخلاقي از طريق ماهواره مي كوشد فرهنگ تشيع را در ايران تضعيف كند.

وي ادامه داد: همانطور كه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، فرهنگ جامعه مانند فضايي است كه مردم از هواي آن استشمام مي كنند و اين تنفس كردن ناگزير است پس اگر هوا آلوده باشد و يا پاك باشد در هر دو صورت انسان ناگزير از تنفس كردن است.

اكبري در ادامه به مشكلات اقتصادي كشور اشاره كرد و افزود: هرگاه در جاهايي اوج گرفته ايم مديريت جهادي بوده است و اگر در جايي با مشكل مواجه شده ايم مديريت انتفاعي بوده است.

وی اظهار داشت: فتنه هايي كه در قالب هجمه و ناتوي فرهنگي براي از پاي درآوردن ملت مسلمان ما، از سوي دشمن طرح ريزي شده است بسيار زياد مي باشد و ما براي مقابله با اين فتنه ها بايد مديران فرهنگي داشته باشيم كه در دل خود دغدغه مسائل فرهنگي ديني داشته باشند.

فرمانده سپاه ملکان خاطرنشان کرد: وقتي يك جوان در منزل خود مي نشيند و براي دفاع از مسائل ديني و اسلامي مطلب مي نويسد اين ارزشمند است چراکه اين فعاليت با خلوص نيت بوده و از آرمان هاي قلبي او نشأت گرفته است و اينگونه بايد با دل و جان و از عمق ايمان با دشمنان اسلام مقابله کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها