خبرهای داغ:

دشمنان انقاب تلاش دارند تفکر اسلام ناب را از میان بردارند

یکی از مربیان طرح صالحین در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه شهید آوینی نوجه ده با اشاره به توطئه ها و کینه توزی دشمنان نسبت به اسلام ناب و انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در همه مراحل انقلاب تلاش کردند تفکر اسلام ناب را از میان بردارند و این تلاش ها تاکنون بی نتیجه مانده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۸۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پرویز اکبری در این نشست با اشاره به اهمیت دهه فجر و 22 بهمن، افزود: 22بهمن روزی است که مرحله جدیدی از انقلاب در آن روز رقم خورده و به پیروزی رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل دارای آثار فرهنگی خاصی بود و یکی از برکات نظام اسلامی، مسائل فرهنگی است که خوشبختانه این مساله در کشور رو به افزایش است.

اکبری با بیان اینکه در پروژه نفوذ، دشمن بسیج و سپاه را نیز هدف قرار داده اظهار داشت: باید مراقب باشیم و راه های نفوذ دشمن را سد کنیم و با تقوا و تلاش در عمق بخشی بصیرت و معرفت بسیجیان در مسیر خنثی سازی توطئه های آنان گام برداریم.

وی همچنین با اشاره به فضای مجازی تهدیدات و فرصت‌های آن، اظهارداشت: با اینکه فضای مجازی یک تهدید است ولی می توانیم با فرهنگ سازی استفاده درست از فضای مجازی، آن را به یک فرصت در راستای اهداف انقلاب و اسلام تبدیل کنیم .

اکبری با بیان این موضوع که بیشترین استفاده کنندگان از فضای مجازی کودکان، جوانان و نوجوانان هستند گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توجه والدین به رفتار فرزندان بسیار مهم است و برای جلوگیری از گسستگی نظام خانواده ها، والدین باید همه جانبه مراقب فرزندان خود باشند و آن ها را در فضای مجازی تنها نگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها