خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

خط ولایت رمز پایداری انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع کارکنان این ناحیه، فرهنگ ماندن در خط ولایت را رمز پایداری انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۲۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با بیان ماندگاری این انقلاب گفت: اگر می خواهیم بدانیم این انقلاب به چه صورتی می خواهد ماندگار بماند باید بدانیم چه چیزی موجب به وجود آمدن انقلاب شده است، رمز پیروزی و پایداری این انقلاب ایمان، توکل به خدا و اطاعت از رهبری است.

وی شکل دهی حکومت دینی در چهارچوب گفتمان نبوی و علوی، قرار داشتن به عنوان کانون بیداری و هدایت حرکت اسلام در منطقه و اسلام، الگونمایی در همه عرصه ها برای ملت ها، کارآمدی نظام برای پاسخگویی به سازمان ها، جامعه و مردم را از مهم ترین اهداف و آرمان های نهضت ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) عنوان کرد.

عضو شورای فرهنگی شهرستان، تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان را حفظ ارزش های انقلابی خواند و اظهار داشت: متکی به ارزش های اسلامی و انقلابی نه تنها فشار دشمن را خنثی می سازد بلکه امکان پیش برندگی انقلاب اسلامی و حرکت به سوی تمدن اسلامی را نیز فراهم می کند.

حجت الاسلام احمدی پیروزی و نجات از حکومت طاغوت، عزت و عظمت، امنیت و آرامش، دستیابی به قدرت و حکومت در چهاچوب اسلام و با محوریت ولی فقیه و نبدیل شدن ملت ایران بعنوان ملت نمونه را از عواملی دانست که در سایه صبر و استقامت، خداوند متعال بر ملت انقلابی ایران عطا فرموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها