مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان:

انقلاب اسلامی با همدلی ملت ایران پیروز است

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان با بیان اینکه همزبانی در کنار همدلی بدست می آید گفت: هر کجا ملت ایران همدل و همزبان اند انقلاب پیروز است
کد خبر: ۸۸۲۱۴۴۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، فیروز فاضلی در جمع خانواده معظم شهدا در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای انقلاب ومدافع حرم  در مجتمع خاتم الانبیا رشت اظهار داشت: خوشحالیم در هیاهوی مشغله‌های کاری در جمعی که به دلیلی جز صفا و صمیمیت و مفاهیم عالی دلیلی  برای کنار یکدیگر بودن ندارند هستم.

 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان با بیان اینکه دین و تکلیفی که از شهدا بر گردن ماست مشخص است گفت:  به معنای اینکه زمانی که همه مفاهیم برای همدلی برای شخص فراهم است نباید  دل به سمت و سوی انحراف رود وامام خمینی (ره) با ورود به ایران دل ها را تسخیر کردند.

فاضلی با اشاره به اینکه انقلاب با همدلی و ایمان و دین آغاز شد افزود؛ امام راحل(ره) پندی دادند؛ هر کجا مردم با هم همدل شوند انقلاب پیروز است و هم زبانی را در کنار همدلی واجب دانست و مردم نمی‌توانند جهان را با عینک بدبینی شفاف ببینند.

وی با اشاره به اینکه مدیران در آغاز هر سخنرانی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و ولایت فقیه  یاد می کنند تصریح کرد: سخنرانان  بعد از آن در سخنرانی ها از دولتمردان هر دولتی که سر کار هستند یاد می کنند و تفاوتی نمی کند که از دولت مهرورز، دولت سازندگی ، اصلاحات  یا دولت تدبیر و امید باشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان با بیان اینکه امام خمینی با ورود خود دل  تسخیر دل ها مردم را به همدلی دعوت کردند‌ فزود: انقلاب اسلامی با همدلی و دین شروع شد دین به معنای وجدان و درون است و امام راحل فرمودند: هر کجا مردم با هم همدل شوند انقلاب پیروز است.

فاضلی با بیان اینکه  همدلی  در کنار همزبانی بدست می آید افزود؛  کسانی که به واسطه پیشینه ای که دارند مسئولیتی را می پذیرند بار سنگینی را به دوش می کشند  باید سعی کنیم رغبتی در آنها ایجاد کنیم که این بار مسئولیت را بر زمین نگذارند.

وی با بیان اینکه شهدا وقتی به جبهه می رفتند از آنها پرسیده نمی شد که اصلاح طلب یا اصول گرا و یا اعتدالی  هستند خاطرنشان کرد: شهدادت شمعی بود که همگی به دورش جمع می شدند و این شمع برای همیشه تاریخ این نظام را حفظ می کند و الگویش  شهیدانی است که اکنون وجود دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار