رئیس‌ کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت:

شهدای مدافع حرم به عشق رهبرشان راه شهادت را برگزیدند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: رهبرانقلاب متدین ترین، باهوش ترین، مدتین ترین فردی است که برروی کره خاکی وجود دارد و شهدای مدافع حرم به عشق رهبرشان راه شهادت رابرگزیدند.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۵۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری گیلان، سید رضا موسوی روزان در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای انقلاب ومدافع حرم در مجتمع خاتم الانبیا شهرستان رشت اظهار داشت: با گذشت یک هزار و 800 سال از شهادت امام حسین (ع) راه شهادت تداوم یافته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه نکات مهمی در حرکت و رهبری امام راحل (ره)است گفت: اگر تصمیم مدبرانه دینی ایشان برای ورود به ایران نبود انقلاب هرگز شکل نمی گرفت و  فرزندان انقلابی نیز باید در جای خود تصمیم بگیرند که این راه را تداوم بخشند.

موسوی روزان با اشاره به اینکه امام خمینی سوگند یاد نمودند که در این دنیا از هیچ چیز هراسی نداشتنه اند تصریح کرد: امام راحل(ره) در تمام مدت بالای سر ملت ایران بوده اند و در هنگام رفتن شاد بودند و علت این شادی چیزی جز وجود مقام معظم رهبری نیست.

وی نقش هدایت ورهبری امام راحل(ره) وپس ازآن رهبرمعظم انقلاب در هدایت مردم را مهم اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و کسانی که ادعا دارند راه امام را می خواهند ادامه دهند باید با پذیرش خطا های خود به نظرات کارشانسی و حمایت از ولایت فقیه  توجه کنند.

رئیس  کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: مواضع ما روشن است از نظرات مردم به صورت دقیق باید استفاده کرد و گاهی وقت ها مردم فرهیخته نظری می دهند که مدیران ما آن نظر ها را نمی دهند و قدم برداشتن برای حل مشکلات مردم قدم برداشتن در راه شهیدان است.

موسوی روزان شهدای مدافع حرم را عاشق رهبر وارزش های انقلاب عنوان کرد و گفت:  هدای مدافع در راه ارزشهای انقلاب با نثارخون خود به انقلاب دوام وقوام بخشیدند و برای حفظ انقلاب راهی به جز این وجود ندارد.

رئیس  کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اعلام اینکه رهبرمعظم انقلاب شخصیتی بی نظیر است گفت: رهبرانقلاب متدین ترین، باهوش ترین، مدتین ترین فردی است که برروی کره خاکی وجود دارد و شهدای مدافع حرم به عشق رهبرشان راه شهادت رابرگزیدند.

موسوی روزان با بیان اینکه  زمانی که رهبر معظم انقلاب موضوع دفاع از سوریه را مطرح کردند برخی ها از این بابت انتقاد کردند افزود: درشرایط فعلی همه متوجه شدند که اگر موضوع دفاع از سوریه مطرح نمی شد ممکن بود داعشی ها به خاک ایران اسلامی تجاوز کنند.

 

ارسال نظرات