خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی و سایبری سپاه عاشورا:

اعتیاد به فضای مجازی مرکز ترکی ندارد

مسئول فضای مجازی و سایبری سپاه عاشورا در جمع خانواده کارکنان سپاه میانه گفت: اعتیاد به شبکه های اجتماعی، مرکز ترک اعتیادی ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۱۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،سیدیعقوب میرهاشمی با تشریح مضرات و محسنات ورود به شبکه های اجتماعی، بر ورود برنامه ریزی شده و کنترل شده خانواده ها در این فضا تاکید کرد.

وی افزود: برای ورود به فضای مجازی باید آموزش های لازم را از قبل فرا گرفته و راه های نفوذ را بر سوء استفاده کنندگان از این فضا ببندیم و تا حد امکان، فقط در مواقع ضروری از این فضا استفاده کرده و از وبگردی و تعامل در شبکه های مجازی بپرهیزیم.

میرهاشمی شبکه های اجتماعی را شبکه هایی اعتیاد آور و غیرقابل اعتماد دانست و تصریح کرد: باید دانست که اعتیاد به شبکه های اجتماعی، مرکز ترک اعتیادی ندارد و صرف نصب نرم افزارهای مربوطه برای جاسوسی و افشای اطلاعات و دزدی فایل های شخصی کاربران توسط دیگران کافی است و نیازی به عضویت در گروه ها و شبکه های اجتماعی نیست.

وی تغییر فرهنگ اسلامی مردم، تغییر سبک زندگی آنان، از هم پاشاندن بنیان خانواده ها و ایجاد شکاف در بین اعضای خانواده، طلاق های عاطفی، خیانت، ترویج بی بند و باری های جنسی و ... را از جمله تاثیرات و آسیب های شبکه های اجتماعی عنوان کرد و افزود: ضربه ای که دشمن از نفوذ در این شبکه ها بر ما وارد می کند بسیار مهلک و کاریست.

به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات همایش مقابله با تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با حضور بیش از 200 نفر از خانواده های کارکنان رسمی و بازنشسته سپاه میانه در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها