به مناسبت دهه مبارك فجر

احیا دو طرح تولیدی در گرمی

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر دو طرح مهم تولیدی کشاورزی و دامی با اعتبار بالغ بر 5میلیارد ریال در گرمی احیا شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از  سیفار، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گرمی در جریان احیا و افتتاح دو طرح مهم تولیدی کشاورزی و دامی در راستای برنامه های تعیین شده ستاد دهه فجر شهرستان گرمی گفت: در راستای تحقق اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی و در سایه دولت تدبیر و امید سایر طرحها و پروژهای کشاورزی شهرستان که به علت مشکلات مالی راکد مانده بودند شناسایی شده و ضمن طرح در کارگروه های رفع موانع تولیدی شهرستان  با ارائه تسهیلات، دوباره به چرخه تولید و ایجاد اشتغال پایدار برگردد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گرمی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر دو طرح مهم تولیدی کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان را با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی و سایر مسئولین دستگاه های اجرائی احیا و افتتاح کردند.

 

عظیم احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمی در آیین افتتاح گفت:  یکی از طرح های افتتاح شده واقع در روستای هاچاکند، گاوداری 200 راسی گوساله پرواری است که از سال 1386 راکد مانده بود و با اخذ وام سرمایه در گردش  با اعتبار 495 میلیون تومانی با یک سرمایه گذار جدید شروع به فعالیت نموده است.

 

وی افزود: طرح دوم هم آبیاری تحت فشار قطره ای  است  در روستای شکرلو در سطح 4.5 هکتار با اعتبار بالغ بر 32 میلیون  تومان که 85 درصد آن کمک بلاعوض است.

ارسال نظرات