خبرهای داغ:

ساختمان اداري و عملياتي گاز اهر افتتاح شد

همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و دهه فجر و با حضور استاندار و مديرعامل شركت گاز آذربايجان شرقي، ساختمان اداري عملياتي و پست امداد شهرستان اهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، استاندار آذربايجان شرقي در جريان سفر به اهر علاوه بر افتتاح همزمان پروژه هاي گازرساني به 148 روستاي استان و بهره برداري از فاز اول پروژه خط انتقال 16 اينچ اهر – ورزقان ساختمان اداري و عملياتي و پست امداد مكانيزه اهر را افتتاح كرد.

اسماعیل جبارزاده پس از بريدن روبان افتتاح اين ساختمان، از اتاق هاي مختلف اين بنا بازديد و از نزديك با خدمت رساني كاركنان شركت گاز اهر آشنا شد.
متراژ ساختمان مزبور سه هزار و 270 مترمربع بوده و براي ساخت آن اعتباري بالغ بر 54 ميليارد ريال هزينه شده است.

ايجاد و راه اندازي سيستم مكانيزه مانيتورينگ مركز امداد 194 در سطح شهرستان هاي استان از برنامه هاي اولويت دار و در دست اقدام شركت گاز استان براي افزايش رضايتمندي مشتركان است.
هم اكنون100 درصد مناطق شهري اهر و حدود 93 درصد از مناطق روستايي اين شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند و براي افزايش ضريب برخورداري روستانشينان اهر از گاز طبيعي، پنج پروژه گازرساني به پنج روستاي اين شهرستان در دست اجراست كه با افتتاح اين پروژه ها ميزان خانوارهاي روستايي برخوردار از گاز اهر به 96 درصد خواهد رسيد.

شركت گاز اهر با 48 هزار و 639 مشترك شهري و روستايي يكي از بزرگ ترين ادارات گاز استان به شمار می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها