خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

شهیدان علم و عمل را یک جا داشتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در یادواره شهدای دانش آموز، شهیدان را عاملان به آیات جهاد الهی دانسته و گفت: شهیدان، علم و عمل را یکجا داشتند.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع بیش از 150 نفر از دانش آموزان بسیجی مدرسه شبانه روزی شهید بهشتی با بیان اینکه شهدای ما علاوه بر مال، جان خودشان را نیز تقدیم اسلام کردند تا به بهترین مقام یعنی شهادت نایل شوند، افزود: شهدا عاملان به آیات جهاد الهی بوده و علم و عمل را توامان به نمایش گذاشتند.

وی حرکت اقتدارآفرین قطار انقلاب را به برکت خون شهدا دانست و اظهار داشت: 38 سال از انقلاب می گذرد و هیچ لحظه ای از حرکت بازنمانده است چراکه آن خون هایی که در راه این انقلاب جاری شده است، هیچوقت نمی گذارند این انقلاب متوقف یا منحرف شود.

حجت الاسلام امیرنژاد در ادامه بیان کرد: آمریکا ادعای کد خدایی جهان را می کند ولی کشور ایران و انقلاب اسلامی ایران نه تنها خود زیر بار این حرف نرفته است بلکه کل جهان را نیز بیدار کرده و با خود علیه استکبار، همسو کرده است.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز با حضور بیش از 150 نفر از دانش آموزان بسیجی، فرهنگیان و جمعی از مسئولان در مدرسه شبانه روزی شهید بهشتی شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها