خبرهای داغ:

نشست بصیرت افزایی در میانه برگزار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این نشست، انقلاب اسلامی را انقلابی بی عیب و نقص عنوان کرد و با اشاره به غارتگری ها و چپاول های رژیم طاغوت و کشورهای اجنبی در دوران ستمشاهی، انقلاب اسلامی را انقلاب مردمی برای رهایی از یوغ استکبار و استعمار دانست.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۰۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با هشدار بر اینکه هنوز هم دستهایی در داخل با دشمنان خارجی متحد شده اند تا دین، فرهنگ و آزادی ما را به یغما ببرند، تاکیدکرد: باید قدردان و حافظ انقلاب باشیم و با حفظ وحدت از این انقلاب که حامی مستضعفین جهان است حفاظت کنیم.

وی اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی تک بعدی نیست بلکه انقلابی تمام بعدی با مبنایی دینی، معنوی و اسلامی است که با تلاش و مجاهدت های رهبری آگاه، مراجع، روحانیت و مردم به ثمر رسیده است و همه برای اسلام و آزادی، انقلاب کرده و خون هزاران جوان ریشه های انقلاب را آبیاری نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به اینکه روسای جمهور کشورهای دشمن و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل بارها با عربده کشی، ایران را تهدید کرده اند، اظهار کرد: هیچکدام هیچ کاری نمیتوانند بکنند و استقامت ملت عاشورایی ما ستودنی است.

وی با بیان اینکه دانشمندان جوان ما، استعدادهای درخشان خود را نشان داده و استکبار علمی را شکسته اند، گفت: دشمنان همیشه خواسته اند خود را بالاتر از همه نشان دهند و کشورهای دیگر را در یوغ استکباری خود قرار دهند ولی کشور ایران هرگز در برابر زیاده خواهی های آنان تسلیم نشده و خاموش نخواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها