خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهدا:

دهه فجر زمینه ای است برای بیان جایگاه ولایت/ با تفکر بسیجی لرزه بر اندام دشمن انداختیم

کد خبر: ۸۸۲۲۰۳۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باحضور بسیجیان حوزه دو شهید باکری ارومیه در مسجد طالقانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سرایی ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر زمینه ای است که جایگاه ولایت فقیه و انقلاب را به صورت ویژه ای بیان می کند زمانی که انقلاب در سال 57 پیروز شد شصت و پنج هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و دسترسی به مسائل محرمانه، خیلی محرمانه و سری را به ارتشیان ایرانی نمی دادند آنان صحنه گردان این مسائل بودند آنان ما ایرانیان را تحقیر می کردند و این تحقیر به اندازه ای بود که ملت ما را وحشی خطاب می کردند.

وی با اشاره به تشکیل پارلمان در ایران توسط آمریکایی ها تصریح کرد: آنان در همین کشور وحشی پارلمانی تشکیل داده و نام آن را کاپیتولاسیون نامیدند که طبق آنان اگر سگ آمریکایی ها یک ایرانی را بکشد یا در خیابان اذیت کنند آنان حق اعتراض ندارند و اولین کسی که در مقابل این تحقیر کننده ها به مبارزه برخواست بیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بود و بدین وسیله جرقه انقلاب زده شد در حالی که امام (ره)گفته اند جرقه انقلاب توسط شهید نواب صفوی زده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا افزود: شهید نواب صفوی در اوج مظلومیت با اوج قدرت برای احیای اسلام خود و همراهانش جانشان را فدای اسلام کردند روزی که جنازه رضا خان برای دفن به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برده شد اولین کسی که با این مسئله مقابله کرد شهید نواب صفوی بود.

وی خاطر نشان شد: زمانی که امام(ره )را برای اولین بار تبعید کردند ایشان به مامور تبعید خویش که از وی پرسش کرده بود چه برنامه ای دارید؟ فرموده بودن: یاران من یا هنوز به دنیا نیامده اند یا در گهواره هستند و تمام کسانی که در عملیات کربلای4حضور داشته و شهید شدند همان هایی بودند که در زمان تبعید امام در گهواره بوده یا هنوز به دنیا نیامده بودند آنان شاید حتی امامشان را ندیده بودند ولی با تمام وجودشان برای انقلاب جنگیدند.

وی افزود: شما باید به چند چیز توجه داشته باشید اولی توجه به مجد و عظمت انقلاب و دومی توجه به چگونگی معجزه ی انقلاب معحزه ای که در کل جهان مطرح شد، ژنرال آمریکایی که در جنگ ویتنام یکی از فرماندهان بزرگ آمریکایی بود در ایران گفت: اگر حتی حمام خون راه بیافتد نباید اجازه دهیم این انقلاب به پیروزی برسد پس پیروزی انقلاب ما یک معجزه بود و تمام دنیا طرفدار آن شد.

حجت السلام سرایی گفت: هر انقلابی یا باید تابع شرق باشد یا غرب اما انقلاب و امام انقلاب رسما گفتند استقلال آزادی جمهوری اسلامی در حالی که هیچ امکاناتی در کشور نداشتیم اما امام خمینی(ره ) در آن زمان گفت: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند، در حالی که کشور در گیر جنگ بود ما از همان اول انقلاب در تحریم های بسیاری بودیم ولی با همین تحریم ها و نداری ها توانستیم موشک های عظیم خود را با تفکر بسیجی ساخته و کاری کنیم که لرزه به اندام صهیونیست ها و مستکبران بیاندازیم ما در جنگ برای اولین بار ابهت ابر قدرت جهان را بر هم ریختیم.

ارسال نظرات