خبرهای داغ:
امام جمعه عجب شیر:

هرگز نباید تحت تأثیر تبلیغات مسموم تفاله های طاغوت قرار گرفت

امام جمعه عجب شیر در نشست بصیرتی و روشنگری اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: با روشنگری و بصیرت اسلامی خود تحت تأثیر تبلیغات مسموم تفاله های طاغوت قرار نگرفته و انقلاب اسلامی را از همه زوایا مطالعه کنند.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمودشربیانی به چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در دنیاست که در شکل گیری و به ثمر رسیدن آن همه اقشار جامعه نقش داشتند .

وی انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب همه جانبه و تمام عیار عنوان و بیان کرد: مدتی است برخی شبکه های معاند نظام با پخش برنامه هایی تلاش در تضعیف باورهای اسلامی و کم ارزش جلوه دادن پیشرفت های جمهوری اسلامی و تعالی و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کنند.
حجت الاسلام شربیانی خطاب به دانشجویان بسیجی اظهار داشت: دشمن امروز در قالب جنگ نرم ایمان و اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته تا بلکه بتواند نسل فعلی را از آرمان های امام راحل و انقلاب دور و منحرف سازد.
خطیب جمعه عجب شیر ادامه داد: امروز در حالی سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که در طی این ۳۸ سال بیش از سی و هشت هزار توطئه علیه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است که در سایه الطاف پروردگار متعال و رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب خنثی شده است چرا که در این ۳۸ سال این انقلاب یک قدم نیز از مسیر اصلی خود منحرف نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عجب شیر نیز در این جلسه با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی است که در سیستم بین المللی سلسله مراتبی و هرج و مرج گونه به وقوع پیوسته است افزود: سیستم بین المللی از دو ویژگی خاص حفظ وضع موجود و تغییر وضع موجود برخوردار است .

احدی بیان کرد: ما در روابط بین الملل به هر تغییری که در سیستم بین المللی اتفاق بیافتد نمی توانیم بگوییم نقطه عطف بوده است، از آنجایی که شکل گیری و وقوع انقلاب در سیستم بین المللی موجب تغییر در قواعد و قوانین و حرکت از سمت و سوی حفظ وضع موجود بسوی تغییر وضع موجود بوده است نقطه عطف تلقی می شود و براین اساس وقوع انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود که موجب تغییر قواعد و قوانین بین المللی و نهایتاً موجب تغییر نظم بین المللی و منطقه ای گشت و به همین خاطر قدرت های بزرگ تلاش دارند حوزه نفوذ، دامنه گسترش و اشاعه فرهنگ اسلامی و یا مردم سالاری دینی به رهبری مقام عظمای ولایت را در منطقه و سطح بین المللی را محدود نمایند که به حول قوه الهی تاکنون موفق به اجرای آن نشده اند.
وی خاطرنشان ساخت: حضور توانمندانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی در عراق،سوریه، لبنان و بحرین نشان از حوزه نفوذ جمهوری اسلامی و توانمندی ایران اسلامی در ترسیم قواعد بازی است که دیگر کشورها مجبورند در محدوده این قوانین ترسیم شده بازی کنند.
وی در پایان در عکس العمل به تصمیمات و سیاست های رئیس جمهور جدید امریکا گفت: با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و با گسترش فرهنگ بسیج و اشاعه قدرت نرم و حضور حماسی و چشمگیر در صحنه های مختلف از جمله راه پیمایی عظیم ۲۲ بهمن پاسخ قاطعی به ترامپ و سیاست خارجیش خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها