رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک گفت: براساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده طی امروز و فردا سطح جاده‌های استان‌های غربی و شمالی کشور به خصوص محورهای کرج، چالوس،‌هزار و فیروزکوه به علت بارش برف لغزنده خواهند بود.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور بیان کرد: در حال حاضر در استان ایلام محور اسلام‌آباد محدوده گردنه قلاجه، آذربایجان شرقی محور مراغه-بناب، کرمانشاه محور اسلام‌‌آباد-کرمانشاه و استان قزوین محدوده گردنه آوج بارش برف را شاهد هستیم.

رحمانی افزود: همچنین در اکثر محورهای استان ایلام،‌ بوشهر،‌ گیلان و کرمانشاه - روانسر بارش باران گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده مبنی بر بارش شدید برف طی امروز و فردا سطح جاده‌های استان‌های غربی و شمالی کشور به ویژه محدوده کرج، چالوس، هزار و فیروزکوه لغزنده خواهد بود که بر همین اساس لازم است تا رانندگان تجهیزات ایمنی کافی را هنگام تردد از این محورها با خود به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا در رابطه با محدودیت‌های تردد موتورسیکلت‌ها اظهار داشت: تردد موتورسیکلت‌ها (به غیر از موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی) در محورهای کرج، چالوس،‌هراز، فیروزکوه، تهران، سمنان و مشهد تا صبح روز شنبه ممنوع است.

رحمانی همچنین گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از روز جمعه 22 بهمن ماه از ساعت 15 تا ساعت 23 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 18 از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد بود که این محدودیت تا ساعت 23 روز 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی در رابطه با محدودیت تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها نیز بیان کرد: تردد کامیون‌ها به غیر از کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از روز چهارشنبه 20 تا 22 بهمن ماه از ساعت 8 صبح تا 22 در محور هراز ممنوع است.

رحمانی همچنین افزود: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 22 روز جمعه مورخ 22 بهمن ماه از سمت قائمشهر به سمت تهران ممنوع است.

وی بیان کرد: کلیه محورهای مواصلاتی کشور در حال حاضر باز هستند و مشکل ترافیکی خاصی در آنها دیده نمی‌شود.

ارسال نظرات