فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

شهدای ما با فرهنگ انقلاب اسلامی رشد کرد

سرهنگ نوری گفت: شهدای ما با فرهنگ انقلاب اسلامی رشد کرد و با باور، اعتقاد، ایمان و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادند تا یک وجب از خاک ما را دشمن اشغال نکند.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۴۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،سرهنگ نوری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی در یادواره شهدای روستای اوجاق و روستاهای همجوار از توابع بخش مرکزی که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تعدادی از مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم در مسجد این روستا برگزار شد، با بیان اینکه مشکلاتی در جامعه وجود دارد که مسئولین باید با جدیت تمام و با وحدت و همدلی برای رفع آن تلاش کنند، افزود: دشمنان ما بعد از پایان جنگ جبهه نبرد خود را تغییر دادند و رو به فرهنگ آوردند و جنگ نرم و روانی را در دستور کار خود قرار داده اند و تلاش دارند ما را از فرهنگ متعالی ایثار، شهادت، مقاوم، ایستادگی، استقلال و خودباوری دور کنند.

سرهنگ نوری گفت: شهدای ما با فرهنگ انقلاب اسلامی رشد کرده و با باور و اعتقاد و ایمان و صلابت و اقتدار و بصیرت در مقابل دشمنان ایستادند تا یک وجب از خاک ما را دشمن اشغال نکند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی نه تنها امنیت خود بلکه در تامین امنیت کشورهای اسلامی منطقه نقش مهم و اساسی دارد، افزود: ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی و داخلی به برکت شهدای مدافع حرم به یک قدرت برون مرزی در محور بیداری و مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، معلوم نبود که تکفیری‌ها چه کارهایی انجام می‌دادند، جان فشانی و رزم فرزندان ایران اسلامی در نبرد با گروه‌های تکفیری و فرار آنها جلوه‌ای ممتاز از راد مردی و روحیه مقاومت و بیداری اسلامی است.

وی بابیان اینکه دشمنی امریکا با ایران هیچ وقت متوقف نشده بلکه نوع ومدل دشمنی آنها با تغییر قدرت در این کشور(امریکا) تغییر می کند، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن جواب و تودهنی ترامپ، رئیس جمهور دیوانه امریکا خواهد بود.

در این مراسم میرزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم بر تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت و همدلی و حمایت از تولیدات داخلی و بومی محلی تاکید کرد.

ارسال نظرات