جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در جمع کارکنان تیپ در منطقه سردشت:

22بهمن عید حقیقی برای ملت ماست

دهه فجر آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و 22بهمن عید حقیقی برای ملت ماست.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۴۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) با تبریک دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع کارکنان تیپ زنجان در منطقه ماموریتی سردشت گفت: دهه فجر آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و 22بهمن عید حقیقی برای ملت ماست .

سرهنگ عباسی با اشاره به هنر بزرگ و خدمت بی بدیل امام بزرگوارمان اظهار داشت: هنر آن امام بزرگوار این بود که اسلام را از غربت در آورد و بی تردید رمز بقاء انقلاب اسلامی که همان رمز پیروزی است و نسل های آینده در تاریخ خواهد خواند دو رکن اصلی آن یعنی انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سرار کشور با وحدت کلمه بود.

وی در ادامه اظهار داشت: ما باید نعمتی که با جهاد عظیم خود به خون جوانان این میهن اسلامی به دست آورده ایم را مانند عزیزترین امور قدرش را بدانیم و از آن حفاظت و پاسداری نمائیم.

جانشین تیپ 36 زنجان به نقش رهبر فرزانه انقلاب اشاره نموده و تصریح نمود: یکی از نعمت هایی که امروز ملت ایران اسلامی از آن برخوردار است نعمت ولایت است و الحمدالله رهبر فرزانه انقلاب با درایت و هوشیاری سکان دار این انقلاب است و ما می بایست پیرو محض ولایت باشیم و از رهنمود های ایشان در پاسداری از ارزش های انقلاب استفاده نمائیم.

ارسال نظرات