معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

در ایام فاطمیه اجرای صحنه‌ای نخواهیم داشت

با تکریم و احترام به ایام فاطمیه اجرای صحنه‌ای در این مدت نخواهیم داشت ولی در اواخر اسفندماه و در نوروز برنامه‌هایی اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی آوای امید زنجان در خصوص تخصیص بودجه ٢٠ درصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استان‌ها گفت: وزارت ارشاد فقط این میزان بودجه را برای استان‌ها در نظر نگرفته و علاوه بر آن، در همه برنامه‌هایی که در استان‌ها به صورت ملی اجرا می‌شود، مشارکت دارد.

علی مرادخانی با اشاره به لغو برخی کنسرت‌ها در کشور افزود: در برخی از استان‌ها این اتفاق به دلیل ناهماهنگی داخلی یا مشکلاتی که برای خود گروه موسیقی رخ می‌داد، بروز کرده ولی در سه ماهه اخیر که دکتر صالحی در سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند، هیچ برنامه‌ موسیقی لغو نشده و حتی در استان مشهد نیز موسیقی برگزار شده است.

مرادخانی با اشاره به انجام هماهنگی‌های بیشتر برای عدم لغو برنامه‌های موسیقی در دوره وزیر جدید، تاکید کرد: نشست‌های زیادی با نهادهایی که دست‌اندرکار برگزاری برنامه هستند، برگزار می‌کنیم تا برنامه‌ای لغو نشود و خوشبختانه برگزاری این نشست‌ها نیز نتایج خوبی در پی داشته است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه، اظهار داشت: با تکریم و احترام این ایام، اجرای صحنه‌ای در این مدت نخواهیم داشت ولی در اواخر اسفندماه و در نوروز برنامه‌هایی اجرا می‌کنیم.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، زنجان را دارای ظرفیت خوبی دانسته و گفت: سعی داریم در این استان، زمینه کار‌های زیرساختی از جمله تربیت نیروی انسانی و تهیه امکانات فیزیکی را فراهم کنیم.

مرادخانی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این چند سال اخیر کنسرت‌ها و جشنواره‌های خوبی برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم به سمتی برویم که در حوزه موسیقی کمک بیشتری شده و از نظر سخت‌افزاری مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.


ارسال نظرات