مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس:

برخی‌ با انواع ترفندها می‌خواهند با استکبار جهانی دست بدهند/ عده‌ای با لبخند و آغوش باز از آمریکایی‌ها استقبال می‌کنند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس با بیان اینکه بعضی‌ها با لبخند و آغوش باز از آمریکایی‌ها استقبال می‌کنند، گفت: برخی‌ها با انواع ترفندها می‌خواهند به استکبار دست بدهند و برخلاف عقاید امام(ره) حرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی با روح معنوی و انقلابی حضرت امام خمینی(ره) گره خورد و آن بزرگوار در نیمه‌های شب دعا می‌کردند که انقلاب اسلامی به‌وجود آید و جمهوری اسلامی برپا شود.

وی افزود: ما انقلابی کردیم که امروز همه ملت‌های آزاده منطقه از نظام جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند و یکی از دستاوردهای مهم این انقلاب صدور آن به دنیا بود و دستاوردهای انقلاب این نیست که جمع بشیم در یک جایی و انواع موسیقی و جشن‌ها را برگزار کنیم و سپس مراسم را به پایان برسانیم بلکه باید دستاوردهای این نظام را به  نسل چهارم منتقل سازیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس تصریح کرد: نسل چهارم به بصیرت افزایی و تببین انقلاب نیاز دارد. ملت‌های مختلف امروز از انقلاب اسلامی ما الگو می‌گیرند و اکنون در یمن، عراق، لبنان، سوریه و بسیاری از کشورهای دیگر الگوی خود را انقلاب اسلامی قرار داده‌اند.

درویشی عنوان داشت: امروز خلف صالح امام خمینی(ره) یعنی مقام معظم رهبری این کشتی انقلاب اسلامی را به نحو احسن هدایت می‌کنند و گرچه بعضی‌ها از این کشتی پیاده و مانند فرزندان نوح غرق در دریا شده‌اند اما مسیر انقلاب مستقیم است و کسانی که پیاده شوند اشتباه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: برخی‌ها با انواع ترفندهای مختلف می‌خواهند به استکبار جهانی دست بدهند و بر خلاف عقاید حضرت امام خمینی(ره) حرکت کنند بلکه امام(ره) فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است و در دو سالگی انقلاب جنگی نابرابر را در طول هشت سال بر جمهوری اسلامی تحمیل کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس تاکید کرد: ما انقلاب کردیم که وضعیت اقتصادی کشور به بم‌بست نرسد و ما انقلاب کردیم که نیروهای انقلابی و مؤمن بر سرکار بیایند بلکه ما انقلاب نکردیم که به جوانان حزب‌الهی و متدین لقب بی‌شناسنامه و بی‌سواد بدهند ما انقلاب کردیم که مردم در رفاه و آسایش باشند و محتاج مبلغ کم یارانه که با منت‌های فراوان به حساب آنان واریز می‌شود نباشند، قدر این انقلاب را باید دانست.

درویشی در ادامه یادآور شد: آینده پر پیچ و خمی خواهیم داشت و کسانی در این امتحان بزرگ نمره قبولی را خواهند گرفت که شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری تعریف می‌کند را داشته باشند و به مقوله انقلابی بودن و انقلابی ماندن توجه نمایند.

این مسؤول ابرار داشت: آمریکای جنایتکار به‌دنبال این است که دوباره در بدنه کشور نفوذ کند و بعضی‌ها با لبخند و آغوش باز از آنها استقبال می‌کنند بلکه در مقابل این دشمن باید ایستادگی کرد مثل مولایمان اباعبدالله‌الحسین(ع) تن به ذلت ندهیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای دیگر این انقلاب امنیت در جامعه است، در زمان طاغوت مردم و نیروهای حزب‌الهی و انقلابی امنیت لازم نداشتند و ساواک به‌دنبال این عزیزان بود و آنان را به گلوله می‌بست و به همه مسؤولین می‌گوییم اگر در آینده می‌خواهند احساس تکلیف کنند و به این مردم وفادار و ولایتمدار خدمت نمایند، فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
ارسال نظرات