رئیس مدرسه علوم دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه:

وحدت جهان اسلام همواره مورد طمع مستکبران عالم بوده است

رئیس مدرسه علوم دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه گفت: وحدت جهان اسلام همواره مورد طمع مستکبران عالم و دشمنان اسلام بوده است و باید مراقب توطئه‌های آنان علیه ملت ایران باشیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۸۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ محمد علی امینی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی علمای شیعه و سنی در مرکز استان هرمزگان اظهار کرد: وحدت ملت‌های مسلمان بهترین راه غلبه بر توطئه‌های جبهه استکبار است اما متأسفانه همواره شاهد بروز تنش‌هایی در سطح جهان اسلام هستیم که منافع آن را مستکبران و دشمنان برداشت می‌کنند.

وی با بیان این که وحدت در جامعه اسلامی محور امنیت، آرامش، عزت و اقتدار است، افزود: امنیت مطلوب ایران در سایه تلاش‌های گسترده در این حوزه و انسجام عمومی ملت ایران بدست آمده است و باید قدردان این امنیت فراگیر در جامعه‌مان باشیم.

رئیس مدرسه علوم دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه اضافه کرد: دستگاه‌های تبلیغاتی وابسته به دشمنان از هر موضوعی در جهت آسیب‌زدن به ثبات کشورهای اسلامی استفاده می‌کنند و امروز بسیاری از ناامنی‌هایی که در فضای پیرامونی ایران مشاهده می‌کنیم، در اثر توطئه‌های مستکبران بوجود آمده است.

شیخ امینی گفت: انقلاب اسلامی در سایه وحدت و انسجام ملت ایران به پیروزی رسید و بر محور انسجام ملی نیز تداوم یافته است و باید برای حفظ آن نیز ضمن دوری از تفرقه، کار و خدمت هر چه بیشتر را در دستور کار قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به اهمیت پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان در موضوعات مختلف دینی اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام واقعی در تضاد با منافع مستکبران است و آنها علاوه بر ایجاد اسلام هراسی در دنیا، ملت‌های مسلمان را نیز مورد هجمه اعتقادی قرار داده‌اند تا باورهای دینی ما را تحت‌الشعاع خود قرار دهند.

رئیس مدرسه علوم دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه تصریح کرد: رجوع به آموزه‌های اسلامی و آیات قرآن کریم برای مقابله با دشمنان راهگشا است و بهترین الگو برای نسل جوان امروز ما و برای سامان دادن به زندگی فردی و اجتماعی یکایک ما، سیره رسول خدا است.
ارسال نظرات