در شامگاه سی و نهمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی:

ندای الله و اکبر مردم مازندران به شکرانه انقلاب اسلامی طنین انداز شد

مردم سراسر مازندران در ساعت 21 شب نهمین روز دهه مبارک فجر با حضور در کوچه، خیابان و بام های خود طلیعه پیروزی و فجر سی و نهم انقلاب اسلامی را با طنین ندای الله و اکبر و الحمدالله شکر گزاری کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مردم سراسر مازندران  در ساعت 21 شب نهمین روز دهه مبارک فجر با حضور در کوچه، خیابان و بام های خود   طلیعه پیروزی و فجر سی و نهم انقلاب اسلامی را با طنین  ندای الله و اکبر و الحمدالله  شکر گزاری کردند.
  در شب 22 بهمن ماه بار دیگر مردم شهر ها و روستاهای مازندران همچون مردم سراسر کشور انقلاب اسلامی به یاد حماسه پیروزی انقلاب اسلامی در شامگاه 22 بهمن 1357 ندای تکبیر سر دادند و شکر این نعمت را بر زبان جاری ساختند.
ندای تکبیر شبانگاهی ملت انقلاب اسلامی ایران هر ساله در آستانه 20 و دومین روز دهه فجر و به یاد ثمر و پیروزی رسیدن مجاهدت انقلابیون 57 با شکوه، عظمت، شور و شعف خاصی  در بین انقلابیون نسل های گذشته و جدید ماندگار شد تا با تامل بر حوادث سال 57   به یاد داشته باشند که عزت و امنیت امروز را مرهون رشادت، شهامت، شهادت و مبارزات مومنین در مقابل دستگاه ستم شاهی  هستند.
 آئین تکبیر مردم مازندران با پرتاپ و شلیک منور از سوی نیروهای نظامی و انتظامی فضای سرد و تاریک زمستانی 22 بهمن را در نوردید و در تاریخ و ذهن همگان حک می بندد.
 در بیست و یکمین روز بهمن ماه و نهمین روز دهه مبارک فجر در سال 1357  و در حالیکه توسط دستگاه دولت غیر قانونی بختیار برای فشار بر ملت حکومت نظامی اجرایی می شد به فرمان امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی حکومت نظامی  در هم فرو ریخت و رژیم وقت شکست را پذیرا شد و ثمره  انقلاب 15 ساله  و البته ده روز سال 57 که از 12 بهمن با ورود امام به کشور جدیت یافت به نتیجه نشست و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها