دشمن برای نابودی جامعه اسلامی خانواده را هدف قرار داد

میرشکار با اعلام نقش برجسته بانوان در هر سه مرحله از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان و تحلیلگران بیگانه به این نتیجه رسیدند اگر امروزه خانواده ایرانی به لجن کشیده شود جامعه ایران رو به فساد و تباهی می‌رود.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۳۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علیجان میرشکار در یادواره شهدای منطقه 20 متری شاهد پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) در مسجد امیرالمؤمنین(ع) آمل اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان امروزه با مطالعه وصیتنامه شهدا از آنها درس زندگی سعادتمند و ارزشی بگیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تاکنون سه مرحله حساس را با موفقیت طی کرده که مرحله نخست آن از سال 1342 تا 22 بهمن سال 1357 با پیروزی همراه بود.

یکی از سرداران و فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به اینکه در مرحله دوم انقلاب اسلامی از سال 1357 تاکنون تثبیت و حفاظت از دستاوردها به درستی انجام شد، تصریح کرد: در مرحله سوم انقلاب اسلامی دفاع از گفتمان بین المللی امام امت و انقلاب اسلامی مطرح است.

میرشکار با اعلام نقش برجسته بانوان در هر سه مرحله از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان و تحلیلگران بیگانه به این نتیجه رسیدند اگر امروزه خانواده ایرانی به لجن کشیده شود جامعه ایران رو به فساد و تباهی می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دشمن برنامه مدون و منظم برای از بین بردن و تخریب خانواده ایرانی دارد، افزود: دشمن ایران را به خوبی می‌شناسد و برای مردم آن برنامه‌های به روز دارد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اگر مردان کشورمان از سال 1342 تا سال 1357 مقابل بیگانگان ایستادگی کردند و نظام شاهنشاهی را در هم کوبیدند به پشتوانه زنانی بوده است که در دامن آنها رشد یافتند، گفت: 7 هزار زن شهیده در بین شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تقدیم اسلام شدند که 500 نفر از زنان شهیده در رزم مستقیم دشمنان شهد شیرین شهادت نوشیدند.

وی بیان کرد: مادران شهدای مازندرانی مشوق آنها برای اعزام به جبهه‌ها بودند و این امر مهم افتخار بزرگی لحاظ می‎شود.

میرشکار با بیان اینکه دشمنان می‎دانند در ایران اسلامی محور خانواده زن است، افزود: امروزه دشمنان می‎خواهند با به فساد کشاندن زن، جامعه را به فساد بکشانند.

وی با اعلام اینکه با به فساد کشاندن جامعه دیگر هدفی برای دفاع از کشور و دفاع از حرم اهل بیت وجود ندارد، ادامه داد: دشمن با دو هدف عمده دست به فروپاشی خانواده در ایران زده و آمار بالای طلاق هم در این بین قابل تأمل است.

میرشکار با اشاره به اینکه تجزیه ایران اسلامی از دیگر هدف‎های دشمنان است، افزود: ایران از اقوام زیادی تشکیل شده که لازم است همه با همدل و یک صدا بوده و اتحاد داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه خط مقدم جبهه‎های ما از خیابان‎های آمل به خیابان‎های حلب کشیده شده است، تصریح کرد: دفاع از حریم ولایت و رهبر انقلاب اسلامی این روزها بسیار مهم است.

*چهره واقعی آمریکا دستبند زدن کودک 5 ساله است

میرشکار با بیان اینکه 22 بهمن روز بزرگی در ایران اسلامی بوده و همه مردم با حضور در راهپیمایی دشمن‎شکن مشت محکمی به دهن اجانب می‎زنند، گفت: بعد از اراجیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا وزیر دفاع دولت بوش و اوباما اعلام کرده که در مقطع این دو فرد نیز آمریکا آمادگی حمله به ایران را نداشت.

وی با اعلام اینکه ترامپ این روزها چهره واقعی آمریکا را به نمایش جهانیان درآورد، بیان کرد: چهره واقعی آمریکا دستبند زدن کودک پنج ساله‌ای است که به ترس از تروریست بودن دستگیر شد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن برای دفاع از انقلاب اسلامی، گفتمان امام امت و مقاوم ولایت فقیه به همراه تداوم راه شهدا به خیابان‎ها می‎آیند و بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر می‎دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها